![]() |
Citat:
Jag tror att Jorma sitter i Spets in i första sväng i avslutningen! Kan inte se vem som ska kunna utmana/vara intresserad av att svara. Björns tycker jag är seg ut och bör bara försöka leta plats i andraspår. |
Citat:
Tackar för svar, sitter här och funderar om någon är villig att ge Alvena en match, antingen gasarkim från ledning eller Goop utvändigt. Tror nämligen 9 får loppet isåfall. |
Citat:
40% av dina pengar försvinner till nästa gång pga jackpot Vem har råd med det? Går du 10% plus får du vara glad Då kan du inte ge bort pengar |
Min lilla idag!
1) Alvena Pele 2) 1,2,4,5,7,8 3) 2,3,4,9,10 4) 7,10 5) 4,9 6) 3,4 240:- endast V6 |
Mellby amulett börjar bli löjligt stor favorit.. 90%??? springspår och hon är verkligen inte känd som någon snabbstartare.. tänkte spika innan men allt spelvärde börjar försvinna, tror inte hon vinner loppet 9/10 gånger!
|
Blir ffg bfro på Dannes Call Me Keeper! (nyss på Twitter)
|
det visste alla redan när man läste rubrik på TT:) men tackar ändå för din viktiga info! :) ...känns lockande att dra några lax på DD 9-4.
|
ARTEMIS 11% det tackar jag för...
|
Citat:
ATG med dubbelrött på skorna går bort, bort, bort.... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
man är alltid orolig för att det bara blir favoriter.... orkar inte se en sån omgång idag... två favoriter....sen ingen mer är mitt önskemål...
|
Citat:
|
Nu drar man av skorna igen på Lucky Larry och om hästjäveln kan hålla sig till trav idag så låter 5% väldigt trevligt.
|