![]() |
Citat:
Jag är inte så oerhört insatt i debatten, men om ALLA regler ATG skapar är fel, så är ju frågan: Hur vill du ha det? Såvitt jag kan bedöma så är ju ingenting okej... On topic: V75-1: Kolgjini spets, kan 9 Lazer Broline hänga på till rygg ledaren..? Måstestreck för mig och garderingslopp. V75-2: Spontant, 8 Nimbus C.D. Får se hur jag gör. V75-3: 3 Playing Tua och 7 Mermaid Ås är klart streckvärda under 15%, tycker jag. V75-4: En favorit från bakspår med meriter från Finland..? Måste fällas, i mina ögon. V75-5: Kan vara en bra favorit. Hyggligt meriterad kusk iaf, även om jag sett honom göra riktiga luskörningar. Men hästen har gjort ett gott intryck o kanske en chansspik för mig. V75-6: De 4 mest streckade borde räcka. Alla har framspår och ev motbud är 11 o 12, men bakspår är 20 meters tillägg, i princip. V75-7: Hjärtat säger Juggle Face, jag gillar verkligen hästen. Kusken gillar jag också men inte som kusk... 3 kusar borde räcka här. Harry Haythrow vore ett riktigt långskott. Den har varit riktigt bra på slutet men nu är det tufft emot och laddning framåt lär väl inte ske från sjättespår. Får se var jag landar, tippar fotbollslaget ATG Tillsammans tre veckor framöver. Jobbig inledning på tippandet. GL alla!! :-) |
Citat:
Tror på örjan men man vet aldrig |
Stig H:s V75-system
V75-1: 5–2–4–10 (6–3)
V75-2: 4 Yield to None (8–7) V75-3: 9 Olivia Lavec (5–2) V75-4: 3–11–9 (2–5) V75-5: 9–5–2–1–4–6–3 (11–10) V75-6: 6–1–5–4 (12–3) V75-7: 2–10–1 (6–5) 1 008 rader/504 kronor |
Off topic: Ok, ser din poäng och det är väl även ok att tycka så. Men ALLA spelbolag sätter begränsningar för hur mycket man får vinna. Det är väl inte så att ATG är först i världen på den punkten... Du får starta ett lobbying-företag o tjafsa vidare i Bryssel... ;-)
On topic: Funderar om inte Nimbus C.D. är klar...Läget är väl inte kul men trots allt, mött värre än så här på slutet, imo. :-) |
Ok tackar för svar
|
dra lite vinnare istället..... barntjaffs... Onice axe eller Open mind bi i tror jag mycket på!
avd 2 tror jag på rutin!!! uhrberg eller untersteiner! avd 3..... ja.. typ 4 hästar.. 2,5,7,9 avd 4 finnen eller alla... hmm.. avd 5... tror det står mellan in rock pricilla.. avd 6.. stormysky är grym!! avd 7 här vill jag gärna se On track piraten vinna men men Deximous pisccyysyss kanske ockskå kan vara skräll? såg ni johans galna styrning när den spurta ner Nahar förut???? Vill gärna sjöa denna omgång... när blir man miljonär? ;) |
TWITTER är dagens bästa spik.... lika klar som järvsöfaks var...
|
Citat:
|
vet någon om det är jänkarvagn på reijos i första?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
I sak ligger jag dock närmare "laxynglet":s åsikter men absolut inte odelat, håller tex inte med om att ett spelbolag inte får sätta tak om de tycker det behövs. Å andra sidan tycks inte ATG ha "rätt" koll eller fokus... EDIT: Asch det blev off topic... Stormysky chansspik och A häst Orre i sista om vi snackar V75 :) |
Ok, allt snack om ATG och ändrade spelregler kan ni ta här:
https://www.sharps.se/forums/trav-gal...a-maxgraenser/ I övrigt är det här V75-snack!!! Och jag blir inte nöjd när TT spikar mitt förslag... Kunde de inte nöjt sig med utgång på Nimbus C.D.?? ;) |
Dubbla OS och svårt att vinna från bakspår, men tror denna omg. är det flera bakspårshästar som har god chans (Namale K, Mynta B, Olivia L, Valentin L, Priscilla S, Ore)
Gäller "BARA" att välja rätt |