![]() |
DACKE HÅLERYD är dagens mest intressanta skrällbud...6%....
|
Citat:
|
Citat:
|
KP: du har ju helt obegr med sharpspoäng....30000:) skänk 5000 poäng till en fattig poängare.....välgörenhet är viktigt!:)
|
en hel del som tror på ybanos idag... visst en bra och kapabel häst..men funkar ca 1 gång av 10....ojämn... och omöjlig att räkna på...svårt läge....SS har som förstahäst.... Helge också....nej tror den är chanslös trots att jag gillar den stridsvagnen egentligen...
|
Citat:
Twitter har jag också lite feeling för, det kan bli spets och slut där. Men man vet aldrig hur det blir kört i lärlingsloppen... |
Citat:
|
Blir bara snurrigt ju mer man sitter och funderar så nu får det nog bli så här iaf om inget händer med strykningar närmaste timmarna....
1) 1-2-3-4-6-8-10 2) 3-4-5-8 3) 5-9 4) 11 Valentin Laday 5) 9 Priscilla Spin 6) 1-5-6 7) 1-2-8-10 672 rader/ 336:- I första loppet är det flera hästar som när jag inte har med dem så vinner dem så därför fick det bli 7 st där. (Lite vidskepelse jag vet men men) |
Citat:
|
Går ut hårt i v75-1, här tror jag att Adrian lyckas hålla ledningen med Onice Axe och på vanligt Kolgjinimanér kör slut på hästkraken lagom till stretchen, det borde kunna bädda för Takter (Lazer Broline) som jag antar valt denne framför kung fu face.
Mina spikar blir avd1- 9 Lazer Broline avd5- 2 In Rock |
Ybanos är en gammal mordvinnare från dig dasen. Tror inte att den är helt chanslös i dag heller. Avslutade rejält senast. Har han en bra dag så blåser han det här gänget tämligen lätt. Ser ut att kunna bli drag i loppet så jag chansar och går ifrån alla regler som finns för ett kortlopp. Låser på 3 skitspår. 7,9,10.
Andra känns stängt på 3,4,8,11 |
Citat:
Å andra sidan kan de ju alltid ändra sig..... |
Vem sitter i spets i 1.a?
Känms som adrian kommer att ladda, men örjan är nog sugen. Reden? |
Citat:
|
daniel Redén tvitter
https://twitter.com/StallZet |