![]() |
Lurig omgång....många fina rensare... mellan 5-10 %.....
|
Citat:
|
Spikar Chica NL idag. Racerbalansen på och snabb ut. Bara köra
|
Citat:
|
Tror det kan bli lite pengar idag faktiskt.
|
Citat:
Fantastiskt fina lopp men att spela när det i 4 av loppen för tränare och kuskar handlar om att bli sämst 6a (som krävs för att vara klara för semifinalerna på valla) men som spelare hitta vinnaren känns mindre kul. / Citat Olle på TP Själv hinner jag inte med pluggat inför kvällens trav och avstår därmed, men ska kika och dricka någon kall - fin sport :cheers: |
V64-1: 1-2-5-9-10
V64-2: 1-3-6 V64-3: 2 Fortune Again V64-4: 3-6 V64-5: 6 Twin's Fairytale V64-6: 3-5-6-8 V6 |
Citat:
|
Citat:
Du tänker att fortune again kommer va tvungen att vinna från dödens? Caddie girl med åke Lindholm kan inte svara ledningen? Nöjd med rygg ledaren |
Lopp1
8 ser ut som en rund miljon |
Citat:
|
Lyssnar på Wahlman på liven nu. Tydligare avslag på Mellby Briolett kan man inte få
|
Backfire, spets och slut! Vågar inte chansa bort Brioletten ändå. Bra chans för Hey Honey om spets, men möjligt att Pernilla svarar på kort. Ny regi på Conrads Elsa! Storavslag på Fascination också som de knappast sänder fram med i ett sånt här lopp. Nästan så jag plockade bort på ramen, men blev billig så...
Stora: 1,2,4,5,9,10 1,3,6,10,11 1,2,6 1,2,3,5,6,8,9 2,4,6,11 3,5 Krav: Youana/Backfire/Fortune Again/Hey Honey/Twins Fairytale Lilla: 1,2 3,6 2 3,5,6 4,6 3,5 Lycka till! |
Citat:
Eller Mellby Briolett, icke optimal balans idag, skor runt om, bara ta sig vidare bland dom 6. Visst kan dom vinna MEN inte alls nödvändigt idag, då det är ett led i matchningen främst. Brukar bli massa inlägg efter dessa lopp, med hästar som fiskörts.. ;) Gillar inte försökslopp av denna karaktär på streckspel alls. Men nu slipper jag bry mig och bara hinka bers och skriva nonsens inlägg här ;) |
Vafan
Sämsta någonsin |