![]() |
ojojoj va kall! Nej usch kan inte alls ha gillat banan eller kanske är den sjuk. Ska ju inte kunna torska där.
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! !!!
|
Citat:
|
Spika inte Örjan i ett sånt här lopp
|
vad hände? blev hon påkörd fortune again? tyckte det var konstigt att han inte gav sig iväg tidigare örjan
|
Hade suttit kvar med ALLAxALLAxALLA. Men hästen va ju riktigt kall, undra va det berodde på
|
Åter igen Travfonden på TP - en mästare!!
Prima Donna Postat av: Travfonden 2013-10-08 19:32:42 Hon har verkligen knallform för dagen. Nästsenast fick hon inte helt fritt till slut som 3a i mål efter Ines Palema. Senast fick hon dra fram bl a Mercury Broline i Charlie Palemas segerlopp. Att hon tröttnade lite till slut må vara henne förlåtet. Landande trots allt på 14,7 full väg. 2 senaste loppen har varit bfro och det är samma balans idag. Distnasen känns som ett + och Dalborg brukar kunna få bra fart på dom i jänkarbiken. Kanske får svårt att slå favoriten i normala fall men skulle den göra bort sig tror jag Donnan är med i striden. Tvillingspelet givet iaf. Sjukt duktig kille! |
Citat:
|
Helge = Travfonden...
|
Ska väl inte säga att de skrek ut den på liven, men Molle hade pratat med tränaren som va riktigt nöjd och optimist.
Det va faktiskt just de orden som gjorde att jag chansspikade Backfire och garderade FA.:sweatdrop: |
Citat:
Tack för komplimangen :thumbup: Han tar säkert illa upp! |
Goopen nu!
|
Hej är det nån som har nån info om time machine ?
uppskattas isåfall mvh aband |
Ridå!!
|
Är med iaf...... men lever lite farligt nu hehe.....
Registrerat spel Datum: Tisdag 2013-10-08 Bana: Axevalla Spelform: V64, omg. 123 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 3 (11, 7) 2 3 Backfire (1, 10) 3 5 Prima Donna (1, 6) 4 1, 3, 5, 7 (8, 3) 5 11 Perfect Power (6, 9) 6 5 B.B.Tigger (3, 6) Vadet gäller startnummer 8 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 8,00 kr |
Citat:
Lycka till! Du får ju tillbaka pengarna i alla fall:clap: |
En felfri Rooibos pissar på det här gänget...! MYCKET bra odds på denne i nuläget...
|
Skræl DD
DAGENS DUBBEL
AXEVALLA 08.10.2013 DD1: 5 DD2: 3,8 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 50 kr. 2 100 kr. Købt d. 08.10.2013 20:28 Serienummer: 2019-737C- Udbydes af Danske Lotteri |
Citat:
|
Tiberius har sturtdykt i odds på Bet365. Brukar betyda något
|
Citat:
Nej, ge mej fan på att vi får se Untersteiner igen, banan borde passa samt att innerspåret börjar bli lurigt. Han kommer längst ut i banan på upploppet |
Glad att jag hoppade över V64 idag, hade missat Örjan i tredje
Kör en DD istället 4-3x100 4-6,8,10,11,12x50 Lycka till |
Citat:
Det där med att hamna i Gulddivisionen är idag ett uttjatat begrepp iom att prissummorna höjs och man relativt lätt kan hamna i just Guld. De flesta i detta lopp kommer säkerligen hamna i Guld till slut - frågan är snarare om de kan hävda sig där... |
Tiberius F gick alltså från 12 - > 6 på 30min på bet365? Kommit någon info? Har inte lyssnat på liven
|
Axevalla 123 2013-10-08 V64
Avd Ordinarie Reserver 1 2 2 3 3 1 2 5 6 4 6 8 9 5 6 6 3 4 5 6 8 10 11 84 rader * 1 * 1,00 kr = 84,00 kr 2013 E566 52D0 6350 0141 8 oktober 2013 hur i helvete kan man vara så korkad att man bara tar tre när det är sex som kan vinna hoppas jag torskar i nästa annars får knacka på hos grannen och be om en pungspark. |
Usch, den här gjorde ont.
Helt rätt idéer, men jagade för mycket skrällar och reducerar bort mig. Håller jag mig kort i femte så behöver jag inte reducera så mycket. 175K åt helvete Usch!! |
En peng på Adielsson betalade sig till slut - men det var värst vad oddset sprang iväg..
12.25 :clap: Datum: Tisdag 2013-10-08 Bana: Axevalla, omg. 34 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Poochai Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Utbetalt: 6 125,00 kr |
Alla ni som beklagar er att ni skulle gjort si eller så, EFTER att loppen körts - det finns väl en anledning till att ni spelade systemet som ni gjorde...? Spikarna som sitter med en nos säger ni ingenting om... Eller att ni fick in en ev. turlig fjärdehandare, när ledaren galopperat kort före mål och som ni inte hade med...
Jag förstår er och att det är surt - men lagt kort ligger... Självklart skall man analysera varför man gjorde som man gjorde men att alltid höra detta att hade "jag gått kort där och lagt denne hästen där och reducerat så", blir bara tröttsamt att höra på i längden... ALLA har vi xxx antal sådana system i vårt bagage... Tror jag skulle vara miljardär om jag varje gång, efter att loppen körts, fick lägga om systemen jag lämnat in... Med detta sagt, så förstår jag ändå att det svider direkt efter - god tur nästa gång och var nöjda med de system ni lämnat in, för efter inlämning är det enbart Fru Fortuna som bestämmer vem som skall vinna vad... Med lite hjälp utav kuskar, hästar och måldomare då, hehe...! :innocent: |
Citat:
hur man skulle gjort:) |
Ni ska lyssna på pappa
12 ggr |
Citat:
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2013-10-08 Bana: Axevalla, omg. 34 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 6, 8 U-hästar: 12 Darren Boko Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0D88 xxxx xxxx 0101 Utbetalt: 7 964,00 kr |
Citat:
|
Citat:
Men det e coolt, tar åt mig av den svidande kritiken och postar det i avreagerartråden nästa gång. |
Citat:
|
Citat:
Men snyggt som fan, Grattis!! |
Lite whine. Om Chica NL vunnit hade jag satt 20st 6or. Hästen måste ju varit sjuk alternativt inte klarat av banan. Fick ju ett perfekt lopp men gav upp innan upploppet.
Tyvärr går det ca 20-30 nästanlägen minst på varje där man sätter ditt dom. Bara jobba vidare! |
Citat:
|