![]() |
Går på Michel65 spik i v5:1
Registrerat spel Datum: Tisdag 2013-10-08 Bana: Jägersro Tr, omg. 48 Lopp: 4 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 6 Bonnies Napoleon Vadet gäller startnummer 2 x 120,00 kr Totalt: 240,00 kr Kvittonummer: CB0E 1492**** **** |
[QUOTE=Lillis;278767]så j-la skönt
Nu kör vi! Utgång och spik klara[/QUO samma här. höll på att missa inlämning dock. slumrade till och vaknade tre minuter innan. fick med för lite skrällar. blir kaffe pengar om jag sätter den:) |
Citat:
|
Citat:
Är väl iofs pest eller kolera när Anton kommenterar , är ju hans röst eller den från gubben på banan som nog är en av dom sämsta i branchen. |
Såja
3x4x4 kvar |
ojojoj va kall! Nej usch kan inte alls ha gillat banan eller kanske är den sjuk. Ska ju inte kunna torska där.
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! !!!
|
Citat:
|
Spika inte Örjan i ett sånt här lopp
|
vad hände? blev hon påkörd fortune again? tyckte det var konstigt att han inte gav sig iväg tidigare örjan
|
Hade suttit kvar med ALLAxALLAxALLA. Men hästen va ju riktigt kall, undra va det berodde på
|
Åter igen Travfonden på TP - en mästare!!
Prima Donna Postat av: Travfonden 2013-10-08 19:32:42 Hon har verkligen knallform för dagen. Nästsenast fick hon inte helt fritt till slut som 3a i mål efter Ines Palema. Senast fick hon dra fram bl a Mercury Broline i Charlie Palemas segerlopp. Att hon tröttnade lite till slut må vara henne förlåtet. Landande trots allt på 14,7 full väg. 2 senaste loppen har varit bfro och det är samma balans idag. Distnasen känns som ett + och Dalborg brukar kunna få bra fart på dom i jänkarbiken. Kanske får svårt att slå favoriten i normala fall men skulle den göra bort sig tror jag Donnan är med i striden. Tvillingspelet givet iaf. Sjukt duktig kille! |
Citat:
|
Helge = Travfonden...
|
Ska väl inte säga att de skrek ut den på liven, men Molle hade pratat med tränaren som va riktigt nöjd och optimist.
Det va faktiskt just de orden som gjorde att jag chansspikade Backfire och garderade FA.:sweatdrop: |