![]() |
og v4.....
Citat:
SOLVALLA 09.10.2013 V4-1: 1,2,7 V4-2: 4,5,9,11,12 V4-3: 2,3,6,11 V4-4: 3 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 2 kr. 60 120 kr. Købt d. 09.10.2013 20:06 Serienummer: 261D-B7CD |
fan va skönt första vinnar spelet jag får in på över en månad.
|
var det löjligaste jag sett. ingen är ens intresserad att köra om placeringarna bakom rolex
|
19kr efter tre omgångar, kul.... :no:
|
Citat:
|
Citat:
|
Engla Håleryd nu...
|
Nu ska johhny leka med Engla..... sen firar jag med skumpa!
|
Jag vill sjöa på Björns Blended
|
Ifall Idonette har lust att gå felfritt idag så är den bra nog att vinna
|
Inte en hov rätt...
|
nej... och örjan tog jag bort.... trots att putte64 hade helt klart för sig! bedrö.....veijos en lus och jormas en lus.... och de andra deltog inte ....
|
va fan har hänt två vinnarspel i rad.
|
Man kanske kan lyckas sätta v5an om man har tur.
|
Ingen sjö men en pöl på plats,lite svårt med kurvorna.
|
Bara lägga 3 lax på DD 6-3.... inte ett dugg orolig för galopp på charlie...svanen vet exakt hur man ska köra den--
|
hur bra är finska hästen i sista dubbeln någon som vet?
|
Citat:
Blir en 500-ing på 6-6 på DDn... 12 ggr, just nu är djäkligt bra... :moneybag: |
Citat:
Kan helt klart hävda sig här med den toppform den nu har. Vann finska Derbyt så det är ingen dussinhäst detta - han skulle aldrig dra denna över pölen om han inte trodde på bra chans med denne "dyrgrip"... |
Härligt vinnarspel på 12 Priceless Pellini :clap:
12 ggr på Bet och hela 18 ggr på UB :clap: |
Citat:
|
Testar även vinnare Montgomery nu... vill ju även jag sätta en vinnare:)
|
Nu drar vi in så att vi spelar "gratis" resten utav kvällen - 500 V på Mugger M.M.
:moneybag: |
Citat:
Men, detta var INNAN vi fick den "klar", eller hur...? Hehe! |
Ja, detta var klasskillnad och snyggt inmåttat av junior...
|
Citat:
|
vad han knäkte overtaker by sib!!!! grym prestation av hästen
|
haha jormas iskall.... och ruskig skalle på sibben....
|
Stallsmart kört.Johan U.
|
Väldigt väldigt bra lopp av Overtakern!
|
CHARLIE vinner på 13.8 idag!!! kommer visa sig att jag har helt rätt.... bara kolla sen...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Är väl ändå ett jävligt bra odds om han är så pass bra som "robotspelarna" påstår. |
Citat:
|
Att Nurmos hästar inte kan något ikväll beror troligen på kaoset i stallet. Nurmos träningsanläggning på Fituna har brunnit ikväll. Inga hästar har brunnit inne, men flera har slitit sig lösa. Stallen är oanvändbara. Jag har en känsla av att de som är på Solvalla med hästarna där har tankarna någon annanstans.
|
Mind Your Face har droppat till 5,5x på vinnare. Att jämföra med mitt spel till 3x(1,6 nu) på plats. Har blivit lite väl överspelad kan man tycka.
|
Citat:
till 12.50 - men den hade stått i betydligt högre odds tidigare... |