Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75, Romme 19/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17899-uppsnack-v75-romme-19-10-a/)

putte64 2013-10-18 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 281325)
Avd 7. Kan Björn hålla spetsen? Han ska göra allt för att försöka och tror det kan lyckas i björnkollen. Per kommer ladda med Alvena och säger det är enda sättet att vinna loppet, från spets.

Det är lite svårt att veta, då hon egentligen aldrig laddats med.
Det är bara Johan som tryckt av henne lite, och då var han nöjd med ryggen på Olivia Lavec.

Men Alvena Pele är sjukt startsnabb och med vinklad vinge tycker jag det är fördel Per.

spalato 2013-10-18 21:57

En jättebedövare i första kan 4 Thai Goldie vara. Gick en bra slutrunda på v75 , där man slutade tvåa efter Hankypanky Pagan. Visserligen hårdare emot nu , men distansgynnad!!Fjärdespåret är också ett aber. Platsobjekt felfri annars ett kul lir. Annars seper Johan dom allihopa med Overtaker, även om Aga är på G!

I den fjärde avdelningen , ett klass II -lopp, brukar skrälla här! Har ögonen lite på 4 M.T. Havana Girl. Absolut bäst i spets och kan rentav leda hela vägen. Barfota runt och med Tobbe är klara plusfaktorer!

Har feeling för 3 Nordsjö Douglas. Örjans klart bästa chans!

I övrigt tycker jag man ska rygga Travtjänst. Dom är grymma (liksom vi på Sharps,,,)Tvilling-spel på 1 Kaiser Broline och draget 11 O.F.V Continue kan ge hyggligt tebax,,,just nu i 14ggr

alle 2013-10-18 22:06

Erik lät sugen på rite passion i avd 4, tror ni den kan nå spets?? han tog ju en dubbel med båth hästar på v64an! Kul spik!

spalato 2013-10-18 22:07

Hur bra är 3 Bret Boko? Hela vägen?Kan Tobbe svara upp med 1 Knifetown Action? Körning kan bädda för eller gynnar Örjan mest med 2 Open Mind Bi 8?) ,eller nån annan kanske? Hmm,,,,bedövare 7 Långarsbo Blixten slår till nu ??? Bättre fäste nu,,,,kanske kanske,,,,,Åkes häst är speedig,,,,fyran,,,,,Björn upp bakom kapable 11 Long Night

putte64 2013-10-18 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 281333)
Hur bra är 3 Bret Boko? Hela vägen?Kan Tobbe svara upp med 1 Knifetown Action? Körning kan bädda för eller gynnar Örjan mest med 2 Open Mind Bi 8?) ,eller nån annan kanske? Hmm,,,,bedövare 7 Långarsbo Blixten slår till nu ??? Bättre fäste nu,,,,kanske kanske,,,,,Åkes häst är speedig,,,,fyran,,,,,Björn upp bakom kapable 11 Long Night

Man önskar man visste hur Torbjörn tänker.
Bret Boko är mycket startsnabb men det är 1an också.
Blir det 08 öppning gynnar det bara Robbans favorit.

putte64 2013-10-18 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 281331)
Erik lät sugen på rite passion i avd 4, tror ni den kan nå spets?? han tog ju en dubbel med båth hästar på v64an! Kul spik!

Inte av egen kraft, då måste de släppa till honom.

draken 2013-10-18 22:21

Vinklad vinge på Romme. Inte lika stor nackdel med spår långt ut. Tror vi får erfara det i v75 2. 8an kommer flyga över favoriten från start och hålla väldigt länge. Lite kåt på Robin i första som drog tåget senast.

alle 2013-10-18 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 281340)
Inte av egen kraft, då måste de släppa till honom.

Släpper Magnus Jakobsson med Eloise? om han gör det tror jag det är jätte chans med Erik, fast om det blir dödens är det inte riiiiktigt lika upphetsande! :)

Klanke 2013-10-18 22:26

Kör några system på lördag..

avd1. 2 Aga Khan boko
avd2. 1 Kaiser Broline
avd3. 2 Princess Wine
avd4. 3-4-5-6
avd5. 3-9-13-14
avd6. 1-2-3-4-10
avd7. 1-5-7-9-11

avd1. 2 Aga Khan boko
avd2. 1 Kaiser Broline
avd3. 2-5
avd4. 9-12
avd5. 13 Hulte Magnus
avd6. 1-3-5-10-11
avd7. 1-3-7-9-11

avd1. 2 Aga Khan boko
avd2. 1 Kaiser Broline
avd3. 2-4-5-7
avd4. 3-5-6-9
avd5. 6-9-13-14
avd6. 3-4-10
avd7. 1-7

avd1. 2 Aga Khan boko
avd2. 1 Kaiser broline
avd3. 2-5-7
avd4. 3-6-9
avd5. 9-13
avd6. 3-10
avd7. 1-7-9

God tur vänner....

NicklasJ 2013-10-18 23:06

Kaiser Broline har varit ute 4 gånger på v75 i regi Svanstedt. 2 gånger som favorit. Har varit som bäst 3a i mål. Är nu igen favorit och tycker det är en rätt klen favorit. Den har inte direkt varit dålig i dessa starten men verkar ju a lite svårt att vara först över linjen. Kanske vinner med rätt lopp men blir den morgondagens storis så ska skulle i alla fall jag försöka fälla den.

Klanke 2013-10-18 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 281347)
Kaiser Broline har varit ute 4 gånger på v75 i regi Svanstedt. 2 gånger som favorit. Har varit som bäst 3a i mål. Är nu igen favorit och tycker det är en rätt klen favorit. Den har inte direkt varit dålig i dessa starten men verkar ju a lite svårt att vara först över linjen. Kanske vinner med rätt lopp men blir den morgondagens storis så ska skulle i alla fall jag försöka fälla den.

Åke vinner. Hans bästa chans. Spets och slut... :D

Däremot torskar Örjan med Douglas..

Tack för kaffet...

:hattenav:

NicklasJ 2013-10-18 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 281348)
Åke vinner. Hans bästa chans. Spets och slut... :D

Däremot torskar Örjan med Douglas..

Tack för kaffet...

:hattenav:

Hade inte spikat någon av dom om jag spelat imorgon. Kommer dock inte spela då jag inte har tid.

putte64 2013-10-18 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 281347)

Det ser ut som folk har det här i sin grunrad.....vilket är värdelöst om ser till utdelningen

http://piclair.com/data/l6t2i.jpg

putte64 2013-10-19 00:35

Det känns som det är längesedan jag såg en omgång med så många spelvärda hästar, exempelvis.
http://piclair.com/data/1bgpv.jpg

Sedan kanske ingen av dem vinner, men det finns potential i omgången

varulv 2013-10-19 01:18

Läste som snabbast igenom trådarna och ibland undrar jag om folk är seriösa när man påstår att en häst som Krångel är "tidig" i guld.... Blir mest mörkrädd och tycker genuint synd om den personen... Kan ju inte vinna många kronor på trav direkt.. Råder dig till att investera pengarna i en lottorad ist, eller leka fiskdamm.. du väljer.. ;)

Avd1: Aga Khan, känns i luften på samma sätt som inför Åby när Seabiscuit vann. Jag spikar!

Avd2: under open trot helgen så spikade jag Kaiser, sjuan gav 7.7 mill och detta kräk var den jag klev av på. Då liksom nu kördes den i spets och Kaiser är ett riktigt blötdjur till slut! Streckad på nära 70% är bara o tacka, allt annat rensar bra, för vinner det gör han inte. 11 OFV C. är ett måstestreck!

Avd3: körning mellan 3,7 bäddar för min A häst 6. Cap. Ås

Avd4: det jag vet är att jag vägrar betala för Lucky LZ från detta läge och hans oförmåga att starta bakom ryggar. 11 SN är min A häst.

Avd5: ND är klar enligt min Bergh kontakt, rätt trist info då vem som helst kan läsa sig till det. Romme är känd för att skrälla dock så jag hoppas på en fet gunga o streckar några till.

Avd6: Låser på 2,3,10

Avd7: Goop ska göra vad han kan för att ta emot AP, räkna med tempo. Vinner gör 11 MD som flyger över Rommes långa upplopp.