Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75, Romme 19/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17899-uppsnack-v75-romme-19-10-a/)

trance_error 2013-10-19 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 281419)
7 Overtaker By Sig
1 Kaiser Broline
2,4,5,7
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12
3,9,11,13,14
3,4,10
1,3,5,7,11

GL

Skönt o börja med en spik.

qwerta 2013-10-19 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av qwerta (Inlägg 281488)

Med tanke på att det var spik på Aga så är det av mindre betydelse nu :-)

hammmmmar 2013-10-19 14:40

37% tackar jag för. Trodde han skulle hamna runt 70% minst när jag kollade listan i söndags.

Tamuli 2013-10-19 14:42

Såg ju stabilt ut hela vägen, skön start på dan...

dzeno 2013-10-19 14:43

Övertaker By Sib övertygar nästan varje gång

draken 2013-10-19 14:44

8,9,11 och Jumble Ås skulle smaka fågel för mig, då har jag garderat i de 4 sista.

limpanz 2013-10-19 14:44

KÄMPA DASEN Du kan inte vika dig redan (GUMMIKLUBBA)

sandro 2013-10-19 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 281494)
GODNATT fy fan va tråkigt.. Jorma är värdelös i volt... fy fan!

Ja det är han men som en gåva till alla som spikade honom på förhand så fick ni ju en 2.a chans när det inte satte en fot rätt i första starten, borde väl ha varit tecken nog att plocka bort den helt :)

Vänta ALLTID in i det längsta med att lämna in och får man som sagt var chanser som nu att lämna in fler system när favoriten hoppar och det är omstart så är det bara att le o vara glad när man inte hade med den på dom systemen.

Lämna in 5 dagar innan,1 dag innan eller ens mer än 2 minuter innan spelstopp då kan man lika gärna spela lotto när man inte har all info och gör man inga extra system efter en omstart som denna så kan man lika gärna kryssa i joker på lottokupongen också för då är det nog större chans att vinna drömvinsten än att sätta 7.an.

doob 2013-10-19 14:45

Skön spik! Inte ens favorit! Folk är fulla...

laxdasen 2013-10-19 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 281495)
Bra början på dagen dasen. Black på v4 och v75.

gör inget....är van...

alle 2013-10-19 14:47

Citat:

Ursprungligen postat av sandro (Inlägg 281504)
Ja det är han men som en gåva till alla som spikade honom på förhand så fick ni ju en 2.a chans när det inte satte en fot rätt i första starten, borde väl ha varit tecken nog att plocka bort den helt :)

Vänta ALLTID in i det längsta med att lämna in och får man som sagt var chanser som nu att lämna in fler system när favoriten hoppar och det är omstart så är det bara att le o vara glad när man inte hade med den på dom systemen.

Lämna in 5 dagar innan,1 dag innan eller ens mer än 2 minuter innan spelstopp då kan man lika gärna spela lotto när man inte har all info och gör man inga extra system efter en omstart som denna så kan man lika gärna kryssa i joker på lottokupongen också för då är det nog större chans att vinna drömvinsten än att sätta 7.an.

HAHA.. dummaste jag hört! Du kan ju inte vänta in till starten och kolla om det blir galopp i starten innan du lämnar in!

doob 2013-10-19 14:47

Citat:

Ursprungligen postat av sandro (Inlägg 281504)

Lämna in 5 dagar innan,1 dag innan eller ens 2 minuter innan spelstopp då kan man lika gärna spela lotto när man inte har all info och gör man inga extra system efter en omstart som denna så kan man lika gärna kryssa i joker på lottokupongen också för då är det nog större chans att vinna drömvinsten än att sätta 7.an.

Att Aga Khan skulle hoppa visste väl alla redan i söndags kväll? :lol:;)

putte64 2013-10-19 14:48

Citat:

Ursprungligen postat av jocklon (Inlägg 281492)
Ojdå... så chanslös var den inte:) varken på spets eller vinst:evilgrin39:

Vad menar du?
Den var chanslös att ta spets
Skillnad på att blåsa till spets och bli släppt till spets
Många var före eller såg du inte det?
Jag vet inte vad du menar med att ta spets men jag menar snabbast ut från start och ta spets av egen kraft

laxdasen 2013-10-19 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 281509)
Vad menar du?
Jag vet inte vad du menar med att ta spets men jag menar snabbast ut från start och ta spets av egen kraft

ingen ide att försöka förklara för folk som inte fattar..... ett typiskt exempel på det! Förstod exakt vad du menade när du skrev det..... men tyvärr fattar inte alla...

alle 2013-10-19 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 281509)
Vad menar du?

OBS fick spets han tog inte spets! :)