![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nja, alla lopp skall köras och det blev mer än lovligt uppgivet från de andra - men, det är klart - ingen hade något att komma med ikväll! Håller med om att detta var det troliga scenariot och då femman galopperade så var det kört... |
Citat:
|
Är väl inget att tjoa om att den brakfavoriten vann ;) Fin sport dock.
Typ allas spik förutom några tappra som önskade galopp, då ffg bfro var fakta, och ville fälla. |
Haugstad/Riordan nu? Eller kanske Sander Esterell? Öppet lopp med många fina skrällar... Pilenberg från bakspår innebär att han skall ha en häst som är 25 meter bättre än de andra på start - tveksamt!
|
Vilken tvilling 7/10...Spets samt en som spurtar bra....
|
Citat:
|
Paolo De Lucia, en nästagångare - såg fin ut sista biten... Femman dock grymt bra - stark som få...
|
Vi får hoppas att det var Flemmings vinst idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan.. jag gick på pilenberg snacket.. svalde det med hull och hår!
|
Testar en liten V4
Ordinarie Reserver 1 6 2 8 9 3 2 8 9 10 4 2 4 6 10 32 rader * 1 * 2,00 kr = 64,00 kr 2013 2F46 0348 7454 XXXX 15 oktober 2013 |
Jägersro Tr 49 20131015 V4
Avd-1: 6,8 Avd-2: 1,8,9,12 Avd-3: 8 Avd-4: 1,2,4,7,8,10 System: 1 48 rader * 1 * 2,00 = 96 kr Otroligt klantigt ställa Flemming utanför... Revansch på v4! |
Mescal och Shogun DK var dagens bästa värmningar, går bra nu, sämre än meterologerna. Nu får det bli fotboll istället.
|
Löjligt odds på Flemming!
|
vad snett jag kommer på uhrberg spikar jag han torskar han har jag inte med han vinner han.
|
Waltdmuller en riktig stänkare...
|
DD
1,7,8,9,10 mot 6 Mest med 7,8,10 i första! |
isemannen
|
Det där va så extremt tråkigt. Dom kör loppet i halsen på storfavoriten som ändå känns rätt seg på upploppet men klarar sig. Finns inge värre än sånna lopp.
|
runabout gick riktigt bra!!!!!
|
Vet inte om detta är gamla nyheter för er.
http://mobil.svd.se/c.jsp;jsessionid...p%3bnew%3dtrue |
Citat:
Jo, var på live-sändningen med. Men hela pressmeddelandet här http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...raensen-917581 |
spara mina öron...öronproppar i....
|
haha, pajas som man är så har jag kvar Berksåkers V64-flik uppe. Så när jag lite stressad växlar över från fotbollen för att spela i DD blir det följande:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-10-17 Bana: Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 579 Avd Ordinarie hästar 1 3, 8, 9, 10 2 4 Eng Stegg Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0D0C **** 3470 8145 Blir att sitta klistrade framför datorn på torsdag......... |
Citat:
|
Peter Untesteiner idiot som släppte ut zanimede..verkar som om framgången har fått honom att verkligen tro att han har hela stallet fullt med scarlet knight hästar.
|
Tänk va mycket en riktig kusk kan göra. Trist bara att Spurs Rain vann. Bitter över det fortfarande.
|
vinner Paramount så sitter DD
|
50kr på 6:an nu :)
|
Nej usch att 7an inte kunde vinna där. Torska man 5-6000 på. Nu blev det klart lägre
|
Citat:
|
Ingves jobba inget trodde den var stenklar 100m kvar :idiot:
|
Citat:
mer bakvänd bana för egen del finns inte. fast jag vet om det och ligger lågt på deras lopp. |
Äckligt nära också!
|
Varför får man in 1 av 50 fotolopp?
Om man väljer mellan 2 vinner fel häst 90% av gångerna. Helgarderar man blir det favorit. Vem fan är det som alltid gör rätt??? suck |