![]() |
Citat:
Om takter rundar örjan kan den mycket väl ha kvalat in |
Believe me är dagens bank
|
2,5 i vinnarodds på Believe Me på Bet365 anser jag bra. Den uppfattning jag får av Speedy Foxy Vicane så kan den inte svara ut Believe Me i starten. Alltså är det troliga scenariot att Jorma sitter tidigt i spets. Finns inte så många som kan göra så mycket i dessa stolopp så troligtvis kommer SFV få göra grovjobbet själv. Den kan klara det eftersom det är en kanon häst men bedömer ändå Believe Me's chanser till ca 50% vilket gör spelet bra. Tror Stylish Hannover är chanslös från spår 10 mot dessa. Skulle vara om det blev extrem överpace som den kan få chansen, men överspelad blir den.
|
Citat:
10% och given på min kupong. |
Det är inte ofta jag ändrar mig men nu måste jag nog göra det.
Speedy foxy vicane har kollats upp i lopparkivet och hon är startsnabbare än vad jag trodde. Om Stefan vill tar han spets, jag trodde Jorma skulle ta den lätt.....men nu vet jag att det inte blir så. |
Citat:
|
Citat:
Där gick det undan |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det jag reagerar på är hon är limmad vid bilen Inte många som följer den |
själv blir det spik på Prey Frontline & Staro Harlequin
Draget Mercury Broline |
Citat:
Howthehaloareyou vinner det där loppet, och Paying Guest vinner långloppet. 9-7 kan vara en kul tvilling där. |
Reijo låter väldigt uppåt på Pirro Bi. Dessutom ska Fredericks Laukko värmas ffg i jänkarvagn. Så det är något man kan kolla extra på till loppet om dom väljer att köra med den eller inte.
|
Citat:
|
Ska väl inte kunna gå från bakspår på Solvalla men Dooleys verkar vara en rätt stark häst som vunnit några lopp helt överlägset. Kanske får sikta först och främst på en matlapp.
|