![]() |
Här har ni ju den vinnande raden till DD, i alla fall i tisdags. Tycker det är ganska strongt att pricka in 4 av de5 mest streckade i DD1, svårare i DD2. Hade för övrigt gett 1600 bagis i tisdags. repris idag.....
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-10-17 Bana: Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 579 Avd Ordinarie hästar 1 3, 8, 9, 10 2 4 Eng Stegg Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0D0C 8902 **** 8145 |
Ska spela hårt på en häst idag.... BELINDA FAX i lopp 1.... oddset blir inte så högt men insatsen desta större.... snuskigt bra i varje start och tror den är helt ensam på målbilden....poletten har ramlat ner på slutet och utvecklas hela tiden.... bygger upp kassa till v6!
|
Tvilling 6-7 också..
|
ja hästen är bra... men han borde kört 800 kvar... tyvärr... blev dyrt,,
|
Citat:
For the record: Själv avstår jag spel i detta lopp. ;) Edit: Inser att jag skriver detta när loppet pågår alt är i mål. Har inte loggat in på ATG ännu... :) Edit igen: Ditt inlägg efter loppet fanns ju inte när jag läste och skrev. Lite trist att jag var lite sen, kanske, kanske fått dig att lägga nån krona på tvillingen..? |
Spelar en liten joker till dagens V64, ska väl villigt erkänna att det inte ligger någon jätteanalys bakom följande system.
1) spik 8 2) 10-11,1-8,5,9,3,2 3) Spik 9 4) 9,3-6,14,7-12,1,5 5) 7-3,8,11-12,10,9 6) 6-12,10-11,13 1 A och max 1 C, V6 på alla system som förväntas ge under 1500kr. Så med de spikarna är det väl typ alla............ |
Citat:
|
Åby lopp 1.... blir spel på untersteiner...... tror på rygg ledaren och slut!
|
skönt nu finns laxar på kontot igen...
|
Ulvsås ballerina måste vara överlägsen.... lika bra att bygga vidare....
|
Citat:
Love Dancer i fjärde..? Kuskförstärkt men galopplysten. Edit: V64-4, it is. |
Har fått väldigt fin info på Neutron Broline i avd4. Är ju väldigt svårt att sätta in en häst som knappt startat på ett år men vad jag hört MÅSTE den tas på stort allvar idag.
|
Citat:
|
Började men en jobbig torsk... sen två stenklara vinnare.... till sköna odds.... livet leker....och kontot stiger nu kan man börja tänka rejält på v6!
|
Citat:
|