Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack v64 Romme 18/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17944-uppsnack-v64-romme-18-10-a/)

Helge 2013-10-18 16:56

Nu är det officiellt vilken häst det var som omkom i branden hos Timo Nurmos. R.I.P Caddie Gallant.

draken 2013-10-18 17:01

Mkt synd.

NicklasJ 2013-10-18 17:28

Någon som hört någon om Lennartssons Nestor Tilly? Va ju rätt bra i våras och sen varit borta.

dzeno 2013-10-18 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 281258)
Nu är det officiellt vilken häst det var som omkom i branden hos Timo Nurmos. R.I.P Caddie Gallant.

Tråkigt, gillade Caddie :sad:

Helge 2013-10-18 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 281268)
Någon som hört någon om Lennartssons Nestor Tilly? Va ju rätt bra i våras och sen varit borta.

Per vill testa NT och köra honom själv. Ägarna ska troligen sälja alla hästar (runt 30 st) och P tycker denna känns som en jättebra häst och vill då testa honom i tävling.
Troligen lugnt upplägg men P trillar inte av stolen om han är med och hugger, för så bra har han tränat och spännande nyförvärv.. Minst bfb möjligt anmäls bfro.

NicklasJ 2013-10-18 18:15

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 281271)
Per vill testa NT och köra honom själv. Ägarna ska troligen sälja alla hästar (runt 30 st) och P tycker denna känns som en jättebra häst och vill då testa honom i tävling.
Troligen lugnt upplägg men P trillar inte av stolen om han är med och hugger, för så bra har han tränat och spännande nyförvärv.. Minst bfb möjligt anmäls bfro.

Tack. Den slog ju bland annat Amazing Man tidigare i år. Om utvecklingen gått åt rätt håll så borde den ju vara att räkna med i ett sånt här lopp. Men klart inte startat på länge.

Helge 2013-10-18 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 281280)
Tack. Den slog ju bland annat Amazing Man tidigare i år. Om utvecklingen gått åt rätt håll så borde den ju vara att räkna med i ett sånt här lopp. Men klart inte startat på länge.

Ja men är kul som helt bortglömd idag på både streckspel och V/P idag ;)
Anmäld bfb nu.

alle 2013-10-18 18:30

:cheers:
Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 281282)
Ja men är kul som helt bortglömd idag på både streckspel och V/P idag ;)
Anmäld bfb nu.

Riktigt intressant info.. vet dock inte riktigt hur jag ska värdera den! :)

EDIT: Såg att den var spelad till 2,90 mot breakbumper tidigare iår!?!?

Oblix 2013-10-18 18:48

Vilka hästar tror ni vinner sista eller vinner helt enkelt 13 Ariel Boko?

Pilkast 2013-10-18 18:48

Nestor Tilly är TOTALT chanslös - särskilt från detta läge... Skulle denna tidigare usla kuse helt plötsligt vara 25 meter bättre än ex. Emil Tyffin, Sonata Ås och/eller Monfalcone???

SÅ duktig är INTE Lennartsson på att trän häst, sanna mina ord...

Men, lycka till - ett bortkastat streck i min bok... En häst blir inte alltid bättre utav miljöomyte, tränarbyte och låång vila...

alle 2013-10-18 18:58

Spik growup i första! Vinner från dödens! bara ettan svarar en stund så de blir liiiite körning!

Helge 2013-10-18 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 281287)
Nestor Tilly är TOTALT chanslös - särskilt från detta läge... Skulle denna tidigare usla kuse helt plötsligt vara 25 meter bättre än ex. Emil Tyffin, Sonata Ås och/eller Monfalcone???

SÅ duktig är INTE Lennartsson på att trän häst, sanna mina ord...

Men, lycka till - ett bortkastat streck i min bok... En häst blir inte alltid bättre utav miljöomyte, tränarbyte och låång vila...

Med streck/insatsprocent på 6/3, så kom du just fram till det som HELA spelarkåren redan noterat ;)
Förutom en stolle - Helge, som tycker detta kan vara en skräll modell stor och därmed ett kul drag.

Hoppas Monfalcone hoppar bort sig som favorit och betaltjänsternas spik och utgångshäst.

alle 2013-10-18 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Oblix (Inlägg 281286)
Vilka hästar tror ni vinner sista eller vinner helt enkelt 13 Ariel Boko?

Jag spikar ariel... känns vettigt dock kul att gardera en sån stor favorit!

Alanya 2013-10-18 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 281257)
Det känns bara som att favoriten nr 3 verkligen får bekänna färg idag. Tycker pga läget att Hjärtas Lilja har bra chans att dirigera runt om även om distansen är nytt för henne. Litet fält.. Vem vill göra jobbet i dödens med så få hästar i loppet? lunk tempo!? värst emot är väl nr 8 men kusken är orutinerad och var hamnar man? 7an har en dålig keps. 5an har varit ute i monte på slutet och tar inte i så det knakar längre.

Att favoriten 3 Lome Hero knäpper Mitt Hjärtas Lilja från utvändigt om är jag tämligen "säker" på... Men, men... Har ju haft fel förut... ;)

alle 2013-10-18 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 281290)
Med streck/insatsprocent på 6/3, så kom du just fram till det som HELA spelarkåren redan noterat ;)
Förutom en stolle - Helge, som tycker detta kan vara en skräll modell stor och därmed ett kul drag.

Hoppas Monfalcone hoppar bort sig som favorit och betaltjänsternas spik och utgångshäst.

Håller med dig helge, jag kör som A-häst! :)