![]() |
Citat:
|
Citat:
5 4 3 |
Hoppas Örjan såg och lärde nu, Bergharn visade verkligen hur man ska göra som storfavorit....imponerade stort idag tycker jag....
|
Helt fantastiskt vad fin Laurier Dag ser ut - helt okörd över mål...
|
hej flemming
Citat:
- Formen er o.k., men den har dog ikke den hysteriske form den har haft tidligere. - No Deal Har mødt bedre heste end disse, men det er klart at det yderlige startspor trækker ned. Derefter er jeg tilfreds hvis den er blandt de fem første, siger Flemming Jensen til Ekstra Bladet. |
vågar vi lita nu på daxen spik?
|
hmm nu en chansspik på 5 Trust Launcher
|
tröttnat lite..... nu blir tung DD nu...
9-9 2000:- toppchans som loppen blir körda.... erik får kanonlopp i tufft tempo och örjan spets tidigt.... enkelt! 18 ggr en bjudning! många öl blir det.... och tyngre spel perfekt!:) |
LillDD!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-10-26 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 597 Avd Ordinarie hästar 1 3, 7 2 9 Commander Crowe Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: EBA6 C4B3 |
Nu kommer mitt första 500-kronorsspel... Fick upp feelingen för denna i sista stund... visserligen kraftigt uppanmäld, men form slår ju som alla vet klass... Verkar älska Jägersro, men uj vad bra min första idé (Handsome Knight) såg ut i provstart/värmning - hugaligen...!
TRUST LAUNCHER!!! Registrerat spel Datum: Lördag 2013-10-26 Bana: Jägersro T, omg. 51 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 5 Trust Launcher Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 63AA 62D3 8145 |
där var man väl körd på Trust Launcher efter den starten =/
|
Man ska alltid spika de man har förstareserv... de vinner alltid
|
Citat:
|
DD enda som gäller kommer bli sån uppvisning!!!!!!!!!!!!!!
|
Efterhandare Jag gjorde en tokV7 idag och sitter kvar med 6X1X1 och skrev fel i V75-5 så där har jag med hm 6 Livi Edvards istället för 8 Embassy Photo Jag brukar bara göra små system och V7 för det mesta står jag över Spelsignal med andra ord på 8 Embassy Photo :=)
|