![]() |
Visa den spelkupongen! Tack..
Citat:
|
Nu vinner Paolo America, om den står på benen
|
EMBASSY P är dagens mest chanslösa betrodda..... hade inte med den på 9 hästar...
Tvilling nu. U-15 sen 4,5,7,11 x 400 så enkelt! |
sku ik godt
Citat:
|
visa??? är det ett konstigt spel? såna gör jag 50 ggr om året.... det gör väl alla som spelar seriöst. har inget behov av att visa alla spel... skickar ut v7 eller liknande... orkar inte resten...bar amatörer som visar alla spel....har massor med spel jag ej redovisar här.... det har alla
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-10-26 Bana: Jägersro T, omg. 51 Lopp: 9 Spelform: Vinnare Hästar: 15 Sem Jafet Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 4DC8 82D3 9A3C |
DD
8 mot 4,7 |
Någon med chans till sju här inne fortfarande?
Själv lirade jag inte för mer än 36kr idag vilket var tur.. För jag hade spikat PDM alla dagar i veckan ändå.. Men kan tycka att raden är överbetald, jag har chans på 6 rätt.. Men återstående rader är ju naturligtvis tunt och även väldigt chansartat. 2.9.12.15 Democrat Caballion, New Line Jävla Ingves.. Skulle ju inte vunnit i första!! |
Jag vill att du visar för att se att du inte myglar om att du har lagt spelet. Men tydligen så har du inte lagt spelet för då skulle du bara kunna visa mig det.
Citat:
|
ja du lillpojken.... vilka spel jag väljer att lägga ut här väljer jag själv liksom du....
|
Uhrberg lurade alla...
|
Bra kört, Untersteiner - AVGÅ!!!!!!
|
Det betyder att du inte har någon trovärdighet i det du säger. Bara massa tomma ord. Det är ett spel du behöver visa mig för att jag ska tro på att du lägger dessa spel.
Citat:
|
Det var många som inte gjorde någonting !!!
Varför anmäla om man inte tänker tävla ??? |
en fråga??? lägger alla ut alla sina spel här? tror aldrig det har hänt.... jag har spelat min DD för kontanter.... orkar ej ta bild lägga ut m.m. och som jag sa jag spelar så många spel att skulle jag lägga ut alla så skulle hela sharps vara fyllda med dessa.... skulle bli rent löjligt...ingen behöver lägga ut spel jag har satt v5or v7 och v6 jag aldrig lagt ut.... kommer fortsätta så. jag la inte ens ut när jag sjöade 335lax på v86..... så är det vi är olika..
|