![]() |
Snygg DD Laxen.....:clap:
|
:clap:
|
haha final oak.... eriks var sååå klar som jag tyckte sååååååååååååååå skönt! DD klart! nu ska v8 in!
|
Citat:
|
Citat:
|
snyggt dasen...
|
grattis till dubblarna, riktigt snyggt
Spännande att man kan få 8 på garderingslappen, sitter med 4.5.12 Jokern sprack i första på Inken, har alla för en sjua |
Snyggt laxdasen och doob. en annan feg spelade dubbeln med betydligt lägre insats, dumstrut på :( Hoppas på molle cd så sitter v8 som tröst
|
Torks på Uffe i första.
OK, inga dollar men några bira på ströget hade det blivit. |
Citat:
|
snyggt och snyggt jag fegade ju ur på mina två klara också borde spelat rak 8-5 det var ju det jag trodde på....en sån man ska ha några tusen på...
|
Citat:
|
Citat:
Surt att j-la P.A. vann. Hde V4 x 20 och V5 x 10. Visst kanske klantigt att spricka på den, men tror man inte på liken så tror man inte på dem:idiot: |
4,12 på v8....kn ej se PU förlora...men man har ju sett redens häst idag molle vill väl vara kung i stallet:)
|
Tror System Performance vinner pisslätt nu.... den får 700 kr vinnare..
|
sitter med spik på thai för 8 rätt, ej v8
|
Citat:
|
Citat:
|
som vanligt på valla inga bakspårs hästar.
Själv tog jag bort alla favissar 9-12 vad enkelt det blir då:claps: |
Citat:
|
SP var bra men jormas överlägsen
|
Citat:
|
Citat:
|
Rocket P vinner med 1,5 längd från spets på tiden...14,2
|
Citat:
Men två är strukna, några vill köra på innespår. Fjärde ut ? Inte helt iskallt om Baggen får en dålig resa.... |
Citat:
|
skööönt
|
Reden <3
|
Citat:
|
Lekstuga två kungar i stallet
|
ser ut som thai b inte var någon spetshäst..
|
tänkte sjöa även på lördag
|
Vore kul att veta utdelningen på 8an, men lär nog dröja
|
9536 kr ca
|
Citat:
|
Citat:
Borde inte ta mer än 15 min att fixa det. |
Citat:
Bästa info-leveransen av Danne ♥ Ska ni spela v86 så har jag lite spelinfo till er som vill ha alla rätt ikväll Bara älskar han och hans hästar ♥ |
ingen behöver gissa det ger 9536 kr plus minus några kr
|
Tack Dasen! Idag lyckades man för en gångskull. Kul att vinna som rookie spelare :D
|
5299 på 8 rätt
|