![]() |
Snett in i vänstra ögat på upploppet blåser det Pilkast, 7-8sm det kommer bli värre senare tror jag.
|
Kvällens bidrag
Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 5, 8 (3, 8) 2 8 Vilda Gamble (2, 11) 3 11 Royal Fighter (7, 8) 4 6, 8, 11 (12, 15) 5 1, 5, 6, 7 (9, 11) 6 6, 9 (2, 1) V6 såklart Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 11 Royal Fighter (7) 2 6, 8, 11 (12) 3 5 Presume (6) 4 1, 2, 3, 6, 7, 9 (11) x3 på v4a Royal Fighter bästa spik. Dragen får bli Vilda Gamble som jag tror kommer hamna bra på det då den är startsnabb & några strukna. 3e ut, attack på sista lång=klart Presume, spets, sen tror jag den körs där, men en felfri favorit (6) kan också vara en bra rygg. Härdad i betydligt tuffare gäng än detta & gick riktigt bra efter galopp sist. Lycka till alla. |
Logo Norsk Rikstoto Kvittering print
Tvilling, 3. løp - Mantorp mandag 28. oktober 2013 Markeringer Hester 3 Misty Marke Utgang 7 Maxi Broline Total kr 100,00 1 rekke á kr 100,00 = kr 100,00 Referansenr: |
Bongavgift urstarkt:)
|
Blir inget system idag. Men Candor Hall är två huven högre än resten möter bara skräp.
Övriga lopp lär bli odds mellan 10-40 Good luck king of king doremi pj winner presume brian key |
Vad hände med Flash Oak?
|
vem vann?
|
Har den kommit i mål än? Sjuk eller superpreparé?
|
Man blir ju kissnödig av att lyssna på regnet i liven
|
|
Fin värmning på 1 Razina jag tvilling uar den
|
Kan det INTE krångla liiite mer...?!
|
Oj, nu får INTE Goopen vinna - blir ju storfavorit på strecken nu...
|
Vad fasiken händer - många hästar som är öregerliga och galopperar...
|
lite kallt å inte veta, men ifall en utgångshäst på jokersystemet blir struken blir nästa rankade utgång istället?
edit. kollade bongen, så måste det ju bli,så blev det, nevermind min ologiska hjärna |