![]() |
V75 2/11 Eskilstuna SNIK-SNAK
Overtaker, spik! Eller? :hurt:
|
Citat:
|
Slänger in ett system på nätet första intryck
V75-1: 9 OLD FAITHFUL - GRYM EFTER GALOPP SENAST! TOPPCHANS SPIK! V75-2: 1.4.5.6.7.8.10 .............HOPPAS NÅGRA AV DESSA SITTER V75-3: 3.4..........LÅSER LOPPET. BEANIE M.M ETT MÅSTE PÅ KUPONGEN! V75-4: 1.3.6.8.11.12........... 11 ROCKY REACH DISTANSGYNNAD OCH BORTGLÖMD! V75-5: 7 MR LOOBA LOOBA SPETS OCH SLUT! SPIK NR 2 V75-6: 1 ORIONE SPIN (IT) -LUDDE RESER INTE FÖRGÄVES. CHANSSPIKAS! V75-7: 3.9...............LÅSER LOPPET. 84KR |
Hästar som känns intressanta och som jag tror kommer hålla sig runt 20% och under:
2# Antagonista, rolig chansspik eller4- 5 hästar. 5# Monster Drive , samma där. Seabiscuit borde väl ha bra chans igen? Prey frontline också? Vm i v75 experten tror på miljonutdelning, själv tror jag lördagen kommer bestå av favoriter, andra och tredjehandare. Enda loppet som som det luktar skräll om är v75:5 enligt mig. |
Jag streckar nog Overtaker igen. Seabiscuit kommer bli jättefavorit och troligen svarar Ludde från start och då räcker kanske Overtaker .
|
Citat:
|
Citat:
|
Stormysky är första utmanare till Seabiscuit. Tycker man kan chansa bort overtakern beroende på hur mycket den blir spelad.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Många startsnabba både på främre raden och bakre. Troligtvis blir Johan U tvungen att backa sist alternativt hänga ute i 3e-4e spår för att som bäst få dödens. Det är inget scenario man vill spela till när den riskerar att bli rätt så betrodd.
|