![]() |
I Won´t Dance - start till mål, kan detta gå, månne...? Jag tror det, hästen är på väg mot vinterform och kan ta sig förbi Goopens i starten...
Jag utnämner härmed också Klankes spik Online DÁmour till årets mest våghalsiga och coolaste... :omfg: :moneybag: |
Gött det blir bra pengar på 5 rätt efter 1% i första
|
Ja, vinner en sådan så förstår jag att så få går plus på trav - fy, faan!
|
Citat:
Hur hittar man den? |
Fan där sprack man på stora systemet som va V6 :/. Fuck. Hur blir det om det inte blir utdelning på 6 rätt? Man får inte V6 an på 5 då va?
Synd hade ändå 5 st hästar i detta lopp :/. |
Citat:
Helt, totalt omöjlig om man inte helgarderar - vilket man, i princip, aldrig gör i snabbloppen... Denna är sjukt svår att hitta och jag är så trött på detta! varför trycker Svanstedt så hårt för, jag gillar tävling men detta är bara så dåligt kört! |
Indeed Southwind spik - jobba
|
Tacksam för svar kring V6 och utebliven utdelning på 6rätt? Vad händer bara se lappen förlorad?
|
Gunga på Goopens i nästa så kan vi jobba in en jackpot till Åby på torsdag
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Genom att läst detta och veta att den snubben är en mästare på otroliga skrällar ;)
http://piclair.com/data/eq0if.jpg Citat:
|
Kom igen nu, Söderkvist! Visa dina "smootha" körsvenshänder och glid förbi dom på upploppet med, låt oss säga, 1.43, längder...
SÖÖÖÖRRRR!!!! :moneybag: |
Att inte Tobbe vinner lopper är ju skamligt :( Valde vinnarspel mellan honom och Rally Sven. Brukar ju kunna smälla som fan när det väl börjar nämligen!
|