![]() |
standard 5 hästar med. väljer bort 7 i sista stund för 5 :)
|
Snygg början av många i första - bra jobbat, grabbar och tjejer! Otur Klanke - borde vunnit med denna resa...
|
finns inget att skylla på, att man inte lär sig, oavsett om BG kör en tax eller åsna ska han streckas före Truls och Erwin. Piss att bränna på en sån.
|
hej då för mig fan 6 hästar och man lär sig aldrig fan
|
spännande att se sina A & B hästar försvinna innan första kurvan. C-häst och med, men nu tappade ju systemet allt vad potential heter.
Varför kan inte den j-la Ohlsson hinna fram |
Kör vidare på Groun Proximity! - KLAR!
|
Dåligt värde efter den hästen :/. Men hade som B häst så lever ännu men ja sabbar ju systemet lite ^^
|
Bra kört, Djuse!!! Varför inte släppa ner GP??? Har Djuse kommit i mål ännu...???!!! Djävla sopor det finns!!!
|
Lycka till nu, Laxdasen och TranceError, samt någon mer...
|
Tunt nu i övriga lopp
3 1 Believe Me 4 7, 12 5 3, 6 6 5 Mind Your Face 7 1, 6, 8, 10, 14 8 6 Fortune Again |
Fy fan va kass han är Jorma på att bestämma i spets.
Måste vara en av landets absolut sämsta kuskar på det, då inräknat alla amatörer som kör också. Lustempo med dagens största favorit och en häst som vunnit lätt på 12-13 tider på distansen utan problem men han lyckas bränna :D Pra hästen va pra..para pra |
Läste tidigare att Jorma alltid bränner med favoriter. Verkar ju stämma :)
|
Hade bra feeling för båda Björns vinnare, men valde såklart att spika Skoglund istället och skippade både tvilling och vinnare på Björn :cry: Skulle lira en liten V5 mot storfavvon i första också, men missade spelstopp med 0,5 sek! Lär ju gå in!
8,9,12 7,12,14 3,6 5,10 14 Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-10-30 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 67 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 7 2 4 Elegant 3 1, 8, 9, 12 4 7, 14 5 3, 6 6 5, 10 7 14 Maharajah 8 1, 3, 6, 12, 14, 15 Vadet gäller startnummer 576 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 144,00 kr Ursäkta gnällposten. |
Citat:
Hade själv vinnarna i dom 2 inledande tidigt på systemen och spik på Jorma på dom för att sedan ha sjukt många streck i övriga på olika lappar. Jaja vi tar DD ist 9-8! |
Revansch nu direkt, felfri Press Photo vinner lätt!
|
Citat:
Är även jag inne på detta - nu kör vi!!! |
Faan, hade kommit mycket bra på det i första...
EDIT: Surt - sjönk tio ggr direkt!!! |
Citat:
|
Trängning...
|
kom igen nu, jobba in en Jackpot nu
|
OJOJOJOJ!!! Vad Hanné trängde sig ut!!! SOLKLAR diskning!!! Skandal annars!!!
EDIT: Även om jag unnar Hanné segern så är det solklart att diska, finns inget annat!!! |
Hade hanne på två streck ;) 1-7... :KO:
|
Kunde ju ana Höwings skulle vinna. Jag hade 8 hästar så självklart vinner favoriten :D
|
Tycker ej det där är diskning, han gled ut och utvändige kunde inget. Dagens stora skrikspik skulle ju vinna. Hade gärna sett andra filmer, även om jag redan spruckit på allt.
|
Citat:
|
Citat:
Hur föklarar du att Hanné sitter på innerspår och plötsligt är ute i andraspår med en häst fortfarande utvändigt om sig...? Nu vinner Pirro Bi, LÄTT! Även en fucking höna måste väl hitta ett guldkorn någon gång, eller+! |
Citat:
|
Citat:
Pirro Bi - hoppas du har rätt:lol: |
Nejdå - inte ens denna får vinna... Blir pukor ikväll!!!
|
Då ska dom diska 2:an nu, ser klart att den stör utvändig häst som flyttar sig i sidled.
|
Citat:
Ge dig nu - Uhrberg hade meter att gå på - det hade INTE Hanné...! :cheers: |
varför diskar dom TH, ser översiktsfilmen nu o fattar inget:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag skulle spelat en trio i V5-4 på Halmstad :D
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-10-30 Bana: Halmstad, omg. 34 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2 Fridge Tooma 2 11 Catchee Town 3 3, 7, 9 4 2, 6, 12 5 2, 4, 6 Vadet gäller startnummer 27 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 27,00 kr Kvittonummer: A7C0 C2A2 197C 0141 |
är ju travfunktionär själv(iofs i bandomarnämnd...), men det är ju tveksamt om det ens är snävt o isåfall så ska det vara klart att det ändrat ordningsföljden, vilket är långtifrån säkert, nåväl
|
Vad tror ni om 1 - 1 som DD?
|
men ser man situationen på vanliga filmen, så ser det ut som en trängning...men det såg inte lika allvarligt ut på översiktskameran:)
|
Hade varit kul att se utdelning om Hanné fått segern. Blir väl en 1 kronas rad från SA som sätter 8:an idag....
|
Citat:
|