![]() |
Amour d'Inverne i avd 5, dubbla trafikproblem senast.. både från start (hästen framför galopperar) och sista långsidan (tröttnande häst framför och blir dragen sist!!) och trots detta spurtar den URSINNINGT och blir 3a!! Känns väldigt intressant.. ledning eller ryggledaren??
|
Tyvärr kommer nog det regna under v75 inte kul
:sad44: |
Ingves gillar jag.
Untersteiner har formstall. Our precious är startsnabb och bör få en bra position, med rätt smygare känns 5% lite roligt. Nu när SS inte spikar Amazon Am måste de ju hört något negativt från Bergarn, annars vinner den loppet alla dagar i veckan. |
Tenzing är struken nu.
|
Citat:
|
FETTAN kan vinna idag.... kille kill...
|
Citat:
|
Citat:
|
Amour dinverne är ett annat exempel...spurtade rätt bra sist men otroligt dålig gången innan så varför skulle den va bra just idag??? (gick 13.0 men stirra inte på tiden den var usel.. bara att ni kollar)
|
Citat:
|
Youana gick på Axevalla i vinnarhålet hela vägen, tror inte att den hade spurtat särskilt starkt om den fått fritt på upploppet. I loppet efter följde den med i ryggar hela vägen fram till 300 kvar, men fick ändå släppa förbi sig Baileys Sweet Grim (som gått bakom Youana hela vägen) på upploppet. Det känns inte som någon hysterisk form.
|
Citat:
|
Youana känns som omgångens idé! Jag är inne på att hon kan få loppet (andra,tredje ytter?) en sjukt rolig spik!
|
Youana är chanslös.. medioker häst... vi säger att den hade rubbet kvar.... spelar ingen roll gäller att bedöma motstånd... och den kanske tar pengar idag med bra lopp...däremot är SYSTEM P farlig idag... mkt bättre häst och vrålvässad idag....
|
Citat:
Staro Harlequin är det många som snackar om här på sharps också, passa på och fråga om den med? :) |
Kolla tex på HIGH STAGE igår fast med rubbet förra gången.... usel igår trots kanonlopp... så ta inget förgivet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag betalar nog bara för Rica Neo i dag. Möjligen att jag dubblar med Sweet Grim.
Skulle vilja spika i kallblodsloppet men inte helt lätt.. Känns som att raggmunken kommer fälla många på upploppet. |
Jag spikar SYSTEM P på ett bra system.... den kan vinna.... såna ska man spika björn brukar ha en viss framgång i dessa lopp
|
Citat:
Staro: Bara uppåt på den hästen! Neona: Kan inte sannolikt ta en längd på I am U. Varsågoda! |
Citat:
förhoppningsvis lär det inte ha hunnit regna sönder för mycket! |
Citat:
|
Lycka till grabbar men nu får ni orgasm utan stimulans.... då är man för lätttpåverkad....
|
Alla fattar ju att Youana inte är första häst, därför står den i 5%.
Men om man letar skrällar ska man veta att den är startsnabb och bör få ett bra lopp härifrån. Dessutom gick den bra i försöket. Med en j-a massa tur samt att de andra har en sämre dag, eller kör mot varandra, kan hon komma in i matchen. Jag letar alltid övervärde, 9e streckad är för lågt. Jag skulle bli mycket förvånad om hon kommer nia. |
1. 1,2,3,4,8,10
2. 5,10,13 3. 1 4. 9 5. 2,3,4,8,11,13,15 6. 1,2,3,9 7. 3 252Kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det inte risk för hård körning mellan Berg och Pasi i V75-3? Kanske öppnar upp för någon av hästarna bakom?
Kanske Backfire eller Neona Princess? |
Hade spikat Rica alla dagar i veckan med annan kusk.
|
Todays Butterfly till 9% känns intressant.
Har kvalat in till 2 stora finaler. Alla andra som kvalat in till någon final står klart sämre till. Dessutom tycker jag favoriten har sin sämsta bit i spets sista 50, och dessutom ett svårt 2a spår där det blir svårt att uttnyttja hennes startsnabbhet |
Jag kommer att spika Digital Ink som kommer mosa allt och alla.
Sedan är det så att de loppen med de stora pengarna vinns av de bästa kuskarna, BG med System P är en sån som är löjligt understreckad. Gäller även Katla celeber. Poochai från perfekt läge kan bli farlig också. När det vankas stora pengar så ska de sämre kuskarna ha en överlägsen häst för att hävda sig. Har gått i fällan så många gånger förut men nu är det slut med det. En usel kusk kör lätt bort en bra häst, medan en bra kusk lätt kan vinna med en sämre häst. Kul med så mycket olika ideer i alla fall, och alltid är det någon som blir kung på denna sida, så inget snack om att det finns bra spelare här! |
Aroma grim blir nog farlig. Kusken kommer vara laddad efter att ha brännt bra chanser tidigare under dagen.
|
Citat:
|
Citat:
Bara plocka bort den varenda gång den kommer ut på kort distans. Har inget med dagens omgång att göra med bra att ha i tanken nästa gång den kommer ut på V75 och Tillman ska köra bort den till 75% :) |
Nåt är konstigt med SS och avd 3. Pratade med min Bergh kontakt och han fattade ingenting om vad det skulle vara för info Bergh lämnat som gör att dom spikar I am U. Han skulle kolla detta och återkomma. Amazon har tränat bra och formen är på topp, han tror hon vinner från dödens...
|
he-he
Citat:
|
Dagens Schaaaaas!: Fascination
Dagens spikar: Digital Ink, Call me Keeper. Dagens lås: Rolex, Staro H, Rolex Bigi. Dagens skrällar: Youana, Norheim Faksen, Roaring Drunk |
Citat:
|