Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   EKSTRA V75-SNIK-SNAK (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18145-ekstra-v75-snik-snak/)

laxdasen 2013-11-03 10:55

FETTAN kan vinna idag.... kille kill...

elwiz 2013-11-03 11:07

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285364)
FETTAN kan vinna idag.... kille kill...

stolopp?

laxdasen 2013-11-03 11:07

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 285347)
Jag vet inte heller vilket lopp den gode dasen har tittat på! På Axevalla sitter hon verkligen kvar med rubbet kvar, flyttas ut i ryggen på Rica över upploppet och klättrar i ryggen... Hur Dasen får detta till att hästen är kall och tom övergår mitt fulla förstånd....

Om du anser att den klättrar i rygg sista 100 så svimmar jag... den har inget kvar alls i det läget slak....typisk häst som luas se bra ut en bit för att sedan se totalt kall ut...

laxdasen 2013-11-03 11:11

Amour dinverne är ett annat exempel...spurtade rätt bra sist men otroligt dålig gången innan så varför skulle den va bra just idag??? (gick 13.0 men stirra inte på tiden den var usel.. bara att ni kollar)

varulv 2013-11-03 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285369)
Om du anser att den klättrar i rygg sista 100 så svimmar jag... den har inget kvar alls i det läget slak....typisk häst som luas se bra ut en bit för att sedan se totalt kall ut...

Du behöver helt klart nya glasögon min vän! Ta och titta på upploppet igen är du vänlig! Slak??? Peter sitter i rygg på Sahara, när Jonny lyfter ut Fascination så lyfter Peter ut i Ricas rygg. Peters huvud går som en propeller i det läget för att försöka hitta ytterligare lucka. Han driver ingenting. Hon sitter med RUBBET sparat! Hon blir livsfarlig idag.

Viroid 2013-11-03 11:24

Youana gick på Axevalla i vinnarhålet hela vägen, tror inte att den hade spurtat särskilt starkt om den fått fritt på upploppet. I loppet efter följde den med i ryggar hela vägen fram till 300 kvar, men fick ändå släppa förbi sig Baileys Sweet Grim (som gått bakom Youana hela vägen) på upploppet. Det känns inte som någon hysterisk form.

varulv 2013-11-03 11:26

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 285373)
Du behöver helt klart nya glasögon min vän! Ta och titta på upploppet igen är du vänlig! Slak??? Peter sitter i rygg på Sahara, när Jonny lyfter ut Fascination så lyfter Peter ut i Ricas rygg. Peters huvud går som en propeller i det läget för att försöka hitta ytterligare lucka. Han driver ingenting. Hon sitter med RUBBET sparat! Hon blir livsfarlig idag.

Men bara för dig Dasen så ska jag ringa Peter och höra, om han håller med dig att hon var slak och tom i det läget.. håller han med dig så lovar jag att sluta med trav.

alle 2013-11-03 11:31

Youana känns som omgångens idé! Jag är inne på att hon kan få loppet (andra,tredje ytter?) en sjukt rolig spik!

laxdasen 2013-11-03 11:32

Youana är chanslös.. medioker häst... vi säger att den hade rubbet kvar.... spelar ingen roll gäller att bedöma motstånd... och den kanske tar pengar idag med bra lopp...däremot är SYSTEM P farlig idag... mkt bättre häst och vrålvässad idag....

alle 2013-11-03 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 285378)
Men bara för dig Dasen så ska jag ringa Peter och höra, om han håller med dig att hon var slak och tom i det läget.. håller han med dig så lovar jag att sluta med trav.

Det är riktigt intressant och få höra vad du får ut av Peter!! Väntar spänt på resultatet..

Staro Harlequin är det många som snackar om här på sharps också, passa på och fråga om den med? :)

laxdasen 2013-11-03 11:36

Kolla tex på HIGH STAGE igår fast med rubbet förra gången.... usel igår trots kanonlopp... så ta inget förgivet.

alle 2013-11-03 11:38

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285385)
Kolla tex på HIGH STAGE igår fast med rubbet förra gången.... usel igår trots kanonlopp... så ta inget förgivet.

Så är det alltid.. prestationerna går upp och ner.. kolla romeo lavec igår.. kanon bra senast och igår usel! Finns oändligt många exempel!

laxdasen 2013-11-03 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 285387)
Så är det alltid.. prestationerna går upp och ner.. kolla romeo lavec igår.. kanon bra senast och igår usel! Finns oändligt många exempel!

ja så är det....och Youana har ständigt visat att den inte räcker mot de bästa.... men lycka till ni som tror på den.. den rensar bra och har ni rätt är det bra....jag betalar inte för chanslösa...

draken 2013-11-03 11:42

Jag betalar nog bara för Rica Neo i dag. Möjligen att jag dubblar med Sweet Grim.
Skulle vilja spika i kallblodsloppet men inte helt lätt.. Känns som att raggmunken kommer fälla många på upploppet.

laxdasen 2013-11-03 11:43

Jag spikar SYSTEM P på ett bra system.... den kan vinna.... såna ska man spika björn brukar ha en viss framgång i dessa lopp