![]() |
Citat:
Staro: Bara uppåt på den hästen! Neona: Kan inte sannolikt ta en längd på I am U. Varsågoda! |
Citat:
förhoppningsvis lär det inte ha hunnit regna sönder för mycket! |
Citat:
|
Lycka till grabbar men nu får ni orgasm utan stimulans.... då är man för lätttpåverkad....
|
Alla fattar ju att Youana inte är första häst, därför står den i 5%.
Men om man letar skrällar ska man veta att den är startsnabb och bör få ett bra lopp härifrån. Dessutom gick den bra i försöket. Med en j-a massa tur samt att de andra har en sämre dag, eller kör mot varandra, kan hon komma in i matchen. Jag letar alltid övervärde, 9e streckad är för lågt. Jag skulle bli mycket förvånad om hon kommer nia. |
1. 1,2,3,4,8,10
2. 5,10,13 3. 1 4. 9 5. 2,3,4,8,11,13,15 6. 1,2,3,9 7. 3 252Kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det inte risk för hård körning mellan Berg och Pasi i V75-3? Kanske öppnar upp för någon av hästarna bakom?
Kanske Backfire eller Neona Princess? |
Hade spikat Rica alla dagar i veckan med annan kusk.
|
Todays Butterfly till 9% känns intressant.
Har kvalat in till 2 stora finaler. Alla andra som kvalat in till någon final står klart sämre till. Dessutom tycker jag favoriten har sin sämsta bit i spets sista 50, och dessutom ett svårt 2a spår där det blir svårt att uttnyttja hennes startsnabbhet |
Jag kommer att spika Digital Ink som kommer mosa allt och alla.
Sedan är det så att de loppen med de stora pengarna vinns av de bästa kuskarna, BG med System P är en sån som är löjligt understreckad. Gäller även Katla celeber. Poochai från perfekt läge kan bli farlig också. När det vankas stora pengar så ska de sämre kuskarna ha en överlägsen häst för att hävda sig. Har gått i fällan så många gånger förut men nu är det slut med det. En usel kusk kör lätt bort en bra häst, medan en bra kusk lätt kan vinna med en sämre häst. Kul med så mycket olika ideer i alla fall, och alltid är det någon som blir kung på denna sida, så inget snack om att det finns bra spelare här! |
Aroma grim blir nog farlig. Kusken kommer vara laddad efter att ha brännt bra chanser tidigare under dagen.
|
Citat:
|