![]() |
V75 Halmstad Uppsnack
Lika bra att dra igång...... Miss Sue V spets och slut i sista.....annars vrålsvårt...krävs många timmar i veckan:)
|
Haha, laxdasen va tokig du är!
Trav är enkelt och jag har redan hittat 4 STENKLARA som vinner med 270! Det bästa är att det kommer bli rejäl sjö på dom också! |
Citat:
Gisela ås emot |
Citat:
|
Gisela tar ingen längd.... det lovar jag.....den har aldrig varit snabb alls...
|
Citat:
|
Citat:
|
V7:an ser mkt spelvänlig ut och det glädjer mig oerhört, ser svårt ut, älskar det! Nothing but class i första, tänk på följande: Hästen har tjänat 81.000kr sen han kom till Sverige, har tvångsprissumma på sig. Han kommer garanterat att bli en av favoriterna i silver, vilket jag aldrig kommer köpa, och absolut inte över medeldistans. Art on line blir spännande, går på alla distanser trots att han mest varit matchad på kort senaste tiden.
|
Harry i guld borde ju vara en tänkbar spik, tar något emot att spika honom dock...Men det är ju bara löss med i loppet, förutom Up date och Oasis (Som dock varit borta länge och behöver lopp). Tror PU laddar och sitter i spets direkt.
|
Citat:
|
October Kronos från spets, Lill Ludde emot.... ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Canaka BF va riktigt fin senast i ny regi hos Reijo. Om den gått framåt med det loppet så kan den absolut segerstrida i stoloppet.
|
Citat:
|