Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad Uppsnack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18158-v75-halmstad-uppsnack/)

laxdasen 2013-11-03 20:12

V75 Halmstad Uppsnack

Lika bra att dra igång...... Miss Sue V spets och slut i sista.....annars vrålsvårt...krävs många timmar i veckan:)

Rickart 2013-11-03 21:08

Haha, laxdasen va tokig du är!
Trav är enkelt och jag har redan hittat 4 STENKLARA som vinner med 270!
Det bästa är att det kommer bli rejäl sjö på dom också!

putte64 2013-11-03 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285697)
Lika bra att dra igång...... Miss Sue V spets och slut i sista.....annars vrålsvårt...krävs många timmar i veckan:)

Antagligen
Gisela ås emot

Om_sommaren 2013-11-03 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285697)

tror gisela ås tar en längd på miss sue v. spets o slut på den. sen spikas yield to none. denna gång sköter han sig och leder således runt om

laxdasen 2013-11-03 22:21

Gisela tar ingen längd.... det lovar jag.....den har aldrig varit snabb alls...

Om_sommaren 2013-11-03 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285713)

den är bland de snabbaste vi har på en kort bit. Kan reven ta en längd så kan definitivt gisela ås. Det hänger bara på att örjan vågar gasa spittet....

varulv 2013-11-03 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 285713)

Dasen, du har både rätt och fel.. Att påstå att Gisela inte är snabb ut är fel, att hon knappast tar 1 längd på Miss sue V är rätt. Hade startspåren varit omvända tror jag Gisela mkt väl kan hålla ut Miss sue V. Men vinner loppet det gör True Advantage som nu går ner i klass. :thumbup:

varulv 2013-11-03 23:06

V7:an ser mkt spelvänlig ut och det glädjer mig oerhört, ser svårt ut, älskar det! Nothing but class i första, tänk på följande: Hästen har tjänat 81.000kr sen han kom till Sverige, har tvångsprissumma på sig. Han kommer garanterat att bli en av favoriterna i silver, vilket jag aldrig kommer köpa, och absolut inte över medeldistans. Art on line blir spännande, går på alla distanser trots att han mest varit matchad på kort senaste tiden.

varulv 2013-11-03 23:14

Harry i guld borde ju vara en tänkbar spik, tar något emot att spika honom dock...Men det är ju bara löss med i loppet, förutom Up date och Oasis (Som dock varit borta länge och behöver lopp). Tror PU laddar och sitter i spets direkt.

NicklasJ 2013-11-03 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 285719)
Harry i guld borde ju vara en tänkbar spik, tar något emot att spika honom dock...Men det är ju bara löss med i loppet, förutom Up date och Oasis (Som dock varit borta länge och behöver lopp). Tror PU laddar och sitter i spets direkt.

Tar den verkligen en längd på Up Date Hoss? Är väl dom 2 loppet står mellan.

varulv 2013-11-03 23:29

October Kronos från spets, Lill Ludde emot.... ;)

varulv 2013-11-03 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 285720)
Tar den verkligen en längd på Up Date Hoss? Är väl dom 2 loppet står mellan.

Med lätthet!! Kolla lopparkivet från Rättvik 3/8. Up date har 3:e Harry 8:e, nerstruken till ett 7:e.... identiska lägen som nu på lördag... :claps:

NicklasJ 2013-11-04 01:11

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 285722)
Med lätthet!! Kolla lopparkivet från Rättvik 3/8. Up date har 3:e Harry 8:e, nerstruken till ett 7:e.... identiska lägen som nu på lördag... :claps:

Ja kanske är det så. P Untersteiner har blivit klart kaxigare med Harry Haythrow men jag är inte helt säker på om han vill släppa lös honom i en 07 öppning på full distans i November för att köra i ledningen. För det är nog det som krävs för att ta sig förbi. Men vi får se hur det låter senare i veckan.

NicklasJ 2013-11-04 01:22

Canaka BF va riktigt fin senast i ny regi hos Reijo. Om den gått framåt med det loppet så kan den absolut segerstrida i stoloppet.

varulv 2013-11-04 01:22

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 285729)
Ja kanske är det så. P Untersteiner har blivit klart kaxigare med Harry Haythrow men jag är inte helt säker på om han vill släppa lös henne i en 07 öppning på full distans i November för att köra i ledningen. För det är nog det som krävs för att ta sig förbi. Men vi får se hur det låter senare i veckan.

Henne??? Vänd på det, varför skulle Erik vilja svara i samma tempo? Up date är inte beroende av ledningen, han får ett fint lopp ändå. Vad är PU´s alternativ än att ladda, backa? Knappast troligt. Nä Harry sitter i spets rätt omgående, sen får han dämpa tempot, fuska bort 1000m och pullar undan med lätthet. Jag kommer garanterat träffa Erik i veckan så får jag höra vad han säger. Peter slår jag en plinga till under fredag skulle jag tro.