Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack v64 BOLLNÄS (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18175-uppsnack-v64-bollnaes/)

michel65 2013-11-05 19:19

ja

Citat:

Ursprungligen postat av michel65 (Inlägg 286137)
Den svenske travtræner Jan-Olov Persson gæster Bollnäs tirsdag aften med to heste. Han tror på vinderchancer med begge.
”Närby Kalabalik (3. løb – nr. 7) er frisket op efter sidste start, han var langt under sit niveau. Han var til gengæld mægtig fin i starten forinden, hvor han vandt i V75. Hesten er godt inde i løbet i Bollnäs. Han skal give både 20 og 40 meter forud, men slipper til gengæld for heste, som har tjent over 700.000 kroner. Jeg tror på vinderchance, siger Jan-Olov Persson.

”BW.Snuffe (6. løb – nr. 2) skuffede mig sidst. Gav sig fra spids mod heste, som den burde kunne slå under de omstændigheder. Vi har måske også været for flinke ved hesten i træningen. Løbet forleden har sikkert gavnet. Jeg forventer en meget bedre præstation, i Bollnäs, og vist har hesten vinderchance, synes Jan-Olov Persson

skulle bare spik den...fan bergh

sandro 2013-11-05 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 286213)
Du kan ju inte säga att det är uselt omdöme från den som lämnar infon för att ND torskar?! Alternativet är att vi helt slutar dela med oss från alla kontakter vi har.

Nej klart det är härligt med info men någon ljuger ju helt klart för att verka häftig om info på Berghs hästar.

Kolla V75 tråden från helgen där det är 3 olika infon om Berghs hästar, samtliga som postade infon påstår att den kom från Bergh själv och då kan man ju undra om det är dom som postar som hittar på eller Bergh som lider av någon svår sjukdom där han är 3 olika personer och sprider olika info där en häst i ena inlägget är chanslös och i det andra är det dagens bästa chans.

laxdasen 2013-11-05 19:23

Som jag sa dåligt omdöme hos den som basunerar ut infon hos bergh.... den här räknas så klart inte den trodde ju alla på men vi får väl se hur bra den i sista är... jag tror den är som förut dvs halvdålig

laxdasen 2013-11-05 19:26

ta som exempel att anton på liven skulle jobba hos bergh.... hur skulle det låta då... finns säkert något liknande i stallet

robfri 2013-11-05 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 286216)
Som jag sa dåligt omdöme hos den som basunerar ut infon hos bergh.... den här räknas så klart inte den trodde ju alla på men vi får väl se hur bra den i sista är... jag tror den är som förut dvs halvdålig

Hoppas du aldrig kommer äga häst med såna krav :claps: & framförallt, lider med den tränare som får ta hand om kusen, kan inte vara lätt att ha dasen som ägare då:)

45 % segerprocent & den är halvdålig.

robust 2013-11-05 19:28

Inte första gången han gör en fuling och med 100% säkerhet inte den sista heller. Hänt förr och kommer hända igen.

laxdasen 2013-11-05 19:28

ja halvdålig om man jämför med uttalandet att den blir en laurier.... rent löjligt och det tycker alla som fattar trav

varulv 2013-11-05 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 286218)
Hoppas du aldrig kommer äga häst med såna krav :claps: & framförallt, lider med den tränare som får ta hand om kusen, kan inte vara lätt att ha dasen som ägare då:)

45 % segerprocent & den är halvdålig.

Kan ju nämna att vi var intresserade att köpa Callela för ett tag sen, prislapp låg på 1 mille och växel... Så det betyder uppenbarligen att vi är totalt bedrövliga på att se talang, eller att ägaren är en fullkomlig lallare som satte prislappen så högt...för hästen är ju tydligen...halvdålig...:whistling:

Zniper 2013-11-05 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 286220)
ja halvdålig om man jämför med uttalandet att den blir en laurier.... rent löjligt och det tycker alla som fattar trav

Det är tur att vi har dig här som kan trav och kan leverera stenklara till höger och vänster. Tack Dasen

Lillis 2013-11-05 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 286213)
Du kan ju inte säga att det är uselt omdöme från den som lämnar infon för att ND torskar?! Alternativet är att vi helt slutar dela med oss från alla kontakter vi har.

Hoppas jag verkligen inte. Dina källor och kommentarer är vida överlägsna vad andra delger på denna sida.

Sen är det som vanligt, det är upp till var och en att analysera informationen som delges.

Blir bara larvigt om man ska idiotförklara varandra, framför allt när det är Mr oneliner himself:cheers:

Om_sommaren 2013-11-05 19:34

hade folk glömt att närby kalabalik vann v75 från dödens för ett tag sen?

michel65 2013-11-05 19:34

Bra andersen der

Troels sådan...

sandro 2013-11-05 19:35

Bergh 5.a-6.a i mål igen efter en genomusel körning.

Undrar om han tog fel på taktik och blandade ihop Douglas med Mandarino.

1.01 i odds på att Bergh bränner med resterande favoriter också? :claps:

laxdasen 2013-11-05 19:36

Så fort man går emot strömmen lite blir det ett jävla liv.... ja en mille för den tycker jag är ett dåligt köp.... men jag som alla andra kan ha fel det visar sig

robfri 2013-11-05 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av sandro (Inlägg 286226)
Bergh 5.a-6.a i mål igen efter en genomusel körning.

Undrar om han tog fel på taktik och blandade ihop Douglas med Mandarino.

1.01 i odds på att Bergh bränner med resterande favoriter också? :claps:

505 Sharps på att bergh sätter dit minst 1 av Uranus, Json lr Callela

Tar du det ??? Du är ju ändå så säker.