![]() |
Citat:
|
Den satt! Har spelat reducerat med V6.
Spännande att se om min ena utgångshäst 8 Bleke Huldra kan gå felfritt nu, vann ju med typ hela upploppet senast. Tycker inte Ballerinan har sett så fin ut som strecken tyder. Deltagit i lopp med få hästar och har smugit in i det längsta. Bränner jag Bleke H. måste den andra utgången, Ultralum, vinna i sista. Men helt klart roligare scenario om Bleke H vinner nu och Aeronaut, Big Challenger, Kung Töll, eller Keep Well kan få skrälla i sista. :KO: |
tvilling løb 4
8-6
x 500 kan vel ikke bliv andet? |
Här är det rom och cola med massor av is som gäller - finspriten får vänta...
:drunk: |
trycker in ett tungt vinnarlir på NORDVANJA... enda spelet ikväll.....sen mer vin...sen en flaska minttu B
|
Fasiken, vad dåligt ljud det är på ATG-Live...
|
Citat:
|
fan fan
de normand er vi sku ikke heldig med
|
Kul för en sådan orutinerad kusk att dra in 100 000 kronor på ett bräde - efter en perfekt styrning också...
|
Citat:
Yep - det första sinnet som försämras av alkohol...! Hoppas det gick bra för, Marcus Schön... |
skidt for mig
Citat:
|
fan ni kör riktiga grejer, själv hade bruden bara handlat tre bellman åt mig som gick i morse till v4an när jag kopierade laxens system vet inte om jag ska gå på whiskeyn brukar bli så bakis då :)
|
Tar mig en GT
:cheers: |
Själv vill jag ha en GU (gallopperande Ultralum)
|
Citat:
|
1. 5,8,9,10
2. 8,11 3. 13 4. 5,13 5. 1,3,10,11 6. 5,8,12 |
Ja ja ni skålar ju så jag fick öppna upp virren, nu blir det en v4 med 4a spikar
Registrerat spel Datum: Fredag 2013-11-08 Bana: Umeå, omg. 23 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 13 Nordvanja 2 13 Rhytm and Blues 3 3 Limping Shrimp 4 5 Ultralum Vadet gäller startnummer 1 rad x 100 x 2,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 298A CDBA B370 8141 |
Tror det är ett hopplöst fall för moderatorerna att styra upp travdelen på Sharps iaf. mer snack om sprit än trav numera
för er som inte vet så finns det en "flik" som heter "off topic", skriv gärna där vad ni har i era glas om ni nu har ett absolut behov av det för att återkoppla till travet så slängde jag in en liten v4a i brist på annat Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 11, 13 2 4, 5, 11, 12, 13 3 3, 11 4 5 Ultralum (12) x5 |
Citat:
Slappna av och ta en grogg... :cheers: |
ok vinder
i afd 3...tja godt nok for 5 rat,men tro 5 rat gir mange penge i kvall
|
Att Ängskalla var klar nu fattar ju alla som kan nåt om trav:rolleyes:
SKÅÅÅÅÅL! |
Citat:
Men jag vet inte riktigt vad ni har för intresse av att behöva veta det. |
Citat:
|
Citat:
Här är det Gin och sodastreamad fanta som gäller :D |
luktar jackpot
|
Citat:
Är ju bara ett sätt att få kvällen och tiden mellan loppen att bli mindre "jobbig"... Jag har försökt med att styra upp det med två trådar - en för enbart avskalade system och spel och en för allt möjligt snack, men det funkade inte så detta är ett liiitet "problem" folk får stå ut med... Kan ju inte kännas allt för betungande... :cheers: |
Citat:
Men men, det är ju jag, alla är vi olika & det har vi rätt att vara. |
Citat:
|
Testar eb DD 3-9 30kr
|
alfa og omega
i v64 og i heletaget itrav er bra spik,og det har jeg ikke haft i kvall,så g
|
Citat:
Själv får jag 5 fyror och dd om Ultralum vinner. Försökte fälla den sist så det är väl dags för torsk nu... ;) |
DD 1. 1,11
DD 2. 5,12 |
Citat:
Synd att oddset sjönk så, både på vinnare och på DD. Har iofs en skräll bara på DDn - 3-14, 100 kronor... 500 på vinnaren Limping Shrink. Kan ju bara vinna, inte göra något åt oddset.... 10an var dock riktigt vass - en nästagångare!!! |
Citat:
|
Citat:
|
Trodde jag skulle ha en skön andrahandare i sista V5 på Romme. Fashion Diva har varit med i oerhört tuffa sammanhang under året och nu möter den endast en formtoppad Enya Håleryd. Men även om Enya är streckfavorit, 70 mot 52, så ser det f.n. ut som Divan blir favorit.
I Holland tycker jag Aisle Stand möter lite lättare gäng än på slutet, kan minnas fel, men runt 11-12 ggr med Björn i sulkyn tycker jag är klart intressant..? :clap: |
Citat:
Just nu enbart på ATG och Rikstoto i Norge - stängde av mig själv då nätbolagen tillslut blev en penngaslukare, för mig... |
Snyggt spelat Pilkast, Tänkte på din säkra spik och vinnarspel Limking Shrink..
|
Oj,oj, oj - hur överlägesen var inte denna...???!!!
|
Hahaha, Ultralum!!! Hur fan har hästen bara tjänat 435 loppor innan kvällens lopp??:claps:
|