![]() |
Citat:
|
Men fy faaan vad han piskade på 1 Jasper Lane.....vidrigt!
|
Men, kan det verkligen stämma, oddset, på vinnaren med denna vinnartid senast???!!! 1.10.0 medel???
Något måste ju vara fel - en sådan kuse kan ju inte ge 15 ggr pengarna, eller???!!! |
Citat:
Där snacka vi överodds |
Citat:
Så den vann på 1.10.0 senast? Och får ge 15 ggr i Sverige? Kraftigt underbetyg på de svenska spelarna, måste jag säga...!!! :omfg::omfg::omfg: |
Citat:
coolt platsodds det kommer bli på nr 10 för att inte prata om trio-oddset, 4300 ggr i ett lopp med 11 startande, haha. |
Varför står det att detta sto INTE startat på två år?
|
Citat:
|
Jag fattar INGENTING!!!
|
Citat:
Inte Aisle Stand heller egentligen, 2.88 på plats är jag nöjd med. Angående Your Love Lois så har väl den visat upp sig som en bra häst tidigare, i Sverige, väl..?? |
Citat:
enligt "programmet" startande den 13-10-25 senast Den har även startat i SVerige tidigare, vunnit i V75 om jag inte minns fel. |
till vänster i atg startlista så står det bara nollor vid -12 å -13....konstigt
|
FOREST!!!!!!
"I Holland tycker jag Aisle Stand möter lite lättare gäng än på slutet, kan minnas fel, men runt 11-12 ggr med Björn i sulkyn tycker jag är klart intressant..?" :clap:[/QUOTE] Tack för att du uppmärksammade loppet:thumbup: |
Citat:
Kan dock inte svara på varför, kan väl misstänka att det beror på att de inte har möjlighet att ange vinstsummor osv på dessa hästar utan endast anger i mittenspalten när/var hästarna startat |
Så jävla irriterande!
Registrerat spel Datum: Fredag 2013-11-08 Bana: Umeå, omg. 23 Lopp: 11 Spelform: Trio 1:a 3 Beautyson 2:a 1, 4, 6, 8, 10, 13 3:a 1, 4, 6, 8, 10, 13 Vadet gäller startnummer 30 kombinationer x 10,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 0764 E15A 151E XXXX |