Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Solvalla 16/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18240-uppsnack-v75-solvalla-16-11-a/)

glennoskar 2013-11-16 12:08

vet inte vem jag ska spika av MYNTA BROLINE eller VÄSTERBOONTHENEWS tror MYNTA är bäst på kort kan ha fel behöver hjälp att välja rätt.

Brain 2013-11-16 12:09

miljonklubben talar

http://travexperten.hemsida24.se/info-17089252

laxdasen 2013-11-16 12:11

Varför tjafsa??? Alla som spelar hos ombud är nötter....som gr bolag där... de vinner en gång i livet och då är det bara att gratulera....Den som vinner vm i v75 varje år visar sig alltid vara en som skriver sitt telefonnr eller drar en runk och ser var dropparna hamnar i gratisprogrammet. Låt dem forts och vinna när de vinner.... vi som tänker vinner inte heller... men när vi gör det kan vi åtminstone vara stolta!

pesven 2013-11-16 12:12

Vad har jag missat ??

Mind Your Face, 15 %. Är inte det j-t lågt ?
Jag funderar på att spika denna eller åtminstonde ha den som A-häst.
Jag är lite inne på att den håller ut Navaronne från start, hittar ingen som har häst nog att trycka upp tempot i dödens. Summan blir att alla har lika mycket att köra med sista 800, fördel ledaren.:thumbup:

clarund 2013-11-16 12:13

Dessutom, Migge är jag lite sne på ATG som varnade mig och spelpolaren för vårt småspelande(!) på onsdagarna i samband med "Robot"-härvan, vi är inte precis travets fiender och det tror jag inte de övriga "100-talet" varnade svenska kunder är heller.

Migge 2013-11-16 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 289524)
Vet inte om du är humorfri eller inte följt med i Trav365 8 (!) artiklar om inslaget.

"Målarn" som gjorde systemet verkar vara en sköning och klart det är en bra affär att låta andra jobba om de har koll på bitarna.

Nu var det dock så att de helt lobotomerat vevade igenom 239 andelar vilket var 23,9 likadana system, uppenbarligen med miljonpotential (spik de två sista bla.

Jag finner det även lite kul att Jens Sjöden tar tillfället att "bevisa" att skrällrader är överspelade genom att peka på just denna omgång.

Mvh

Jodå, att Trav365 gör åtta artiklar om Målarn har inte heller jag missat men inser dock att det rör sig om reklam för ATG då dessa parter har ett samarbete ihop...inget jag bryr mig nämnvärt åt, vill man inte läsa deras smygreklam så står man över istället, så enkelt är det!

Ditt tankesätt verkar dock vara att du "skulle" få högre utdelning på förra veckans V75:a om inte ombudsspelen fanns...men vad jag vet (?) så hade du väl inga 7 rätt i lördags & hade därmed ingen chans på vinstpotten överhuvudtaget?!

Att få nästan 100.000:- per andel är iaf för mig inga småpengar & det hade varit välkommet i min hushållskassa oavsett om vinsten hade kommit ifrån ett ombudsspel, robotspel, eget spel eller om jag hade kopierat Laxdasens system!

draken 2013-11-16 12:18

Har tjatat om Perfect Toll i några starter. I dag tycker jag att den borde ha en ruskigt bra chans.
Falcon Håleryd går barfota i dag. Fäller många på upploppet.

laxdasen 2013-11-16 12:23

Västerboonthenews ska tydl vinna med hundra idag......

clarund 2013-11-16 12:25

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 289532)
Jodå, att Trav365 gör åtta artiklar om Målarn har inte heller jag missat men inser dock att det rör sig om reklam för ATG då dessa parter har ett samarbete ihop...inget jag bryr mig nämnvärt åt, vill man inte läsa deras smygreklam så står man över istället, så enkelt är det!

Ditt tankesätt verkar dock vara att du "skulle" få högre utdelning på förra veckans V75:a om inte ombudsspelen fanns...men vad jag vet (?) så hade du väl inga 7 rätt i lördags & hade därmed ingen chans på vinstpotten överhuvudtaget?!

Att få nästan 100.000:- per andel är iaf för mig inga småpengar & det hade varit välkommet i min hushållskassa oavsett om vinsten hade kommit ifrån ett ombudsspel, robotspel, eget spel eller om jag hade kopierat Laxdasens system!

ok

Ironi sägs vara svårt och att underskatta läsaren verkar likaså vara svårt.

Tänkte lite som så att min sidfot där de säljer andelar till 2 miljarder kineser kunde ge en hint om hur det var tänkt.

Ha en bra dag!

laxdasen 2013-11-16 12:26

Lyssnade just på chrille haha... ja är inte den killen vaniljbulle så är ingen det haaha(Vaniljbulle=håller på hammarby för er som inte visste det)

Migge 2013-11-16 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 289527)
Varför tjafsa??? de vinner en gång i livet och då är det bara att gratulera....

Laxdasen, du har så rätt! :cheers:

draken 2013-11-16 12:30

Dagens Vm system
11
10
6
1,2,5,6,9,10,11,12
6,10,13,15
2,7,11
9,10

laxdasen 2013-11-16 12:41

robin på liven.... kan ingen be honom forts suga på mammas tutte istället...fy fan va usel kvalitet det blir när man låter praoelever forts jobba.....

mikaels 2013-11-16 12:46

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 289535)
Västerboonthenews ska tydl vinna med hundra idag......

ss har ju u på den, kanske går att prova 7,50 på bet365...

Imself 2013-11-16 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 289517)
Du har till att börja med alldeles rätt, och jag har fel. Det är c:a 12,5meter per varv längre, 25m på ett lopp.

Sedan kan det visst kan det vara mjölksyrebildande att gå i dödens, men det kan vara mjölksyrebildande att ta sig till spets också, medan den som lufsar fram lugnt till dödens inte dragit på sig mjölksyra.

På Valla är det 6 meter per spår och kurva!