![]() |
Pilkast blir aldrig avstängd.... jag fick en varning i helgen... men har varit snäll länge nu:) Travets gossen ruda=laxdasen
|
Estrella ikväll? Kusk emot?
|
Vad i helvete gör Jens Ekstam bakom Undici Zoot? Kör i halvspår 400 meter för att sedan trycka ut junior med 7.an så han hoppar.
Amatörer ska sitta hemma och äta chips. Härligt förövrigt att Collander insett att hon inte ska köra I Am Dynamite själv, 4 senaste starterna för Olsson 1 nolla, 2 stycken 2.a platser och en seger nu. |
Citat:
|
jad sätter int ett spel...men ska göra ett sista försök... LOVE N HATE!!!!!
|
var inte 7 Catchee Town svinbra senast?
|
Bra provstart famna käll !!
|
ok lirar famna litar på er
|
någon som har koll på 7an i avd 6?
|
Citat:
hmmm nej , men osvuret.. |
Svanstedtaren lever!
|
dags att farsan låter pojken köra på heltid. allting rätt i lördags bakom askhults sigvard och lika rätt idag med ballero.
|
såg att en Dansk hade spikat den här!! hmm....
|
saari in action står bra till i dd1- smygkusk på det och den kan sitta där
|
TT Värmnings tipset
DD 1 nr 13-8 DD 2 nr 10-2-1. DONT CRY KVÄLLENS VÄRMNING GLOBAL NURSERY , seg på 15. 300m |
:sweatdrop:med på v64 än så länge iaf.
|
dd. 3-10 rak
|
DD 8-1 rak nu
|
10 st i det loppet som glömde/sket i att tävla, varför sela ut? Borde man fattat, uselt spelat igen.
|
TT joggar in dagens lilla v6 med 4 raka tipsettor och 11x6 hästar i de två sista...
läckert |
man är kass.... ska ta paus...
|
Citat:
|
har 3 hästar i sista!:sweatdrop:
|
Citat:
|
Cherion Tooma för V4 och V64 nu! Spik på allt!
Otroliga idiotstyrningar av Goop och lill-Svanen på Färjestad nyss...:idiot: |
Tackar!:thumbup:
|
Citat:
|
2 goa spikar 11an spik i avd 4 och 5 som va nyckeln!
|
3 och 4 va de ju!;) 60rader
|
Skön liten vinst......
Registrerat spel Datum: Måndag 2013-11-11 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 146 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2 Steely Knight (9, 8) 2 7, 11, 12 (4, 5) 3 1, 6, 7, 8, 11, 12, 14 (13, 5) 4 11 Ballero (9, 14) 5 3, 6 (8, 13) 6 10 Sandra Volo (8, 2) Vadet gäller startnummer 42 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 42,00 kr Kvittonummer: 078A C835 |
nice one:clap:
|
Formen på botten så det är väl tur att jag drar till Finland o headbangar till Accept o Scorpions i stället... Vi kanske ses till helgen om jag är människa igen. Grattis alla som vann i kväll! :)
|
Citat:
Men du... har för mig Laxdasen skulle flytta till Finland och spela robotspel! Då kanske ni till och med ses där...;) Nutidens ungdom som robotspelar, headbangar kör all-in med spik på allt. Så lirades det inte förr - det var bättre förr... ;) själv gubbe - klart 40+..... |
Citat:
|