![]() |
ja de var för bedrövliga.... många som försvann där.....ska det va så svårt att köra utan galopp..
|
Nu ska jag trycka i hårt på AC i andra..... vinner inte den så stänger jag av omedelbart!
|
Citat:
Har ju redan sidorna förstorade för att se normala inlägg så på dina ser man ju bara några få bokstäver :lol: |
Tur att man har börjat lära sig läsa TT.s system, som det har skrivits så många gånger tidigare : Dom kan inte bygga systemen trots bra rank
Letade vart dom skulle kunna missa på en bra rankad häst och det blev 7.an i V64-1 som åkte med tack vare att dom rankade den 5.e handaren som 3.a och precis utanför sitt system. Spik på Paolo America och Shogun D.K kvar och ganska bra med streck i övriga 3. |
Hann inte posta innan, skönt att det rensade i första..
Registrerat spel Datum: Tisdag 2013-11-12 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 147 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 12 2 3 Alabama K.* 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 4 2, 4, 7, 8, 9, 10, 12 5 3, 6 6 2 Shogun D.K. Vadet gäller startnummer 1 120 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 1 120,00 kr Kvittonummer: 6F6E A33D 3170 0101 |
Citat:
Men självklart ska man ju hitta såna bjudningar oddsmässigt om man nu tror på en tjänst. Bra jobbat Sandro, du verkar på god fot med Fru Fortuna oxå, inte helt oväsentligt :hattenav: |
Du får svårt i andra varulv..
|
Citat:
(minussharps till dasen ;) ) |
Citat:
|
Citat:
Men du har rätt flytet är inte fel , hoppas det kan hålla ett tag den här gången och inte enbart över en avdelning :cheers: |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2013-11-12 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 147 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 7, 9 2 1, 3, 9 3 9 Divine River 4 2, 7, 8, 9 5 2 P.A.Surprise 6 2, 8, 13 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Med risk för att jinxa skiten så måste jag säga att det ser bra ut här inne, ett gäng system som lever och alla sitter med olika spikar och bra med streck i övriga lopp.
Nu jobbar vi in pengarna till sharps! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ludde har gett avslag på Onceforall Face. Så den är förmodligen stenklar idag
|
Jag väntar in Oliver kronos i sista.. han vinner från dödens! går nog in hårt på DD 3-10
|
Skönt.. nu kan jag kolla film ist. Ha det gött alla!
|
Båda lika dåliga tyvärr blir film här med:)
|
WTF
Fick ju in en värmningsvinnare (mest plats) på hatbanan.... shit pommesfrites :clap::drunk::cheers::hattenav::ful::omfg::ohmy::m oneybag::KO::gun_bandana::hurt: |
Finns det nå mer ojämna hästar än Lövgrens?
|
Löjligt litet vinnarspel dessvärre men bara att hitta en vinnare (spelade även Alabama)...
Synd att inte din klaring vann första dasen, satte en dubbel på de två till 62 ggr på skoj... >> Niklas vet inte varför nollor på slutet men som jag skrev innan var åtminstone jag säker på form hos denna. |
Citat:
Jaja bara trä på sig den där dumstruten igen, springa in i väggen och vakna till morgondagens V4. Lycka till ni som är kvar , bra pengar på G idag :) |
Lira Even Sweeter till 15x. Känns som ett bra odds i detta lilla fält där säkert 2-3st galopperar.
|
Vilken fin häxa, kanske en framtida kuskfantom...
Var lite orolig att jag lirat ännu en Savin eller Falsig ;) |
Citat:
|
Citat:
Unibet pröjsar 9.50 ggr...:innocent: |
Citat:
|
vi lever endu
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Själv tog jag den på att den presterat i liknande och värre väderlek förut och att den såg så fin ut. Därifrån att vinna stavas tur. |
Citat:
:cheers: |
Jag håller helt med dig NiklasJ.
|
Ibland blir det bara fel
|
Catwalk In maxutdelning som trea, duger bra när man enbart platsat, kors i taket Jägers ...
|
Dagens Skönaste
Citat:
|
Citat:
ATG Live baissade den rejält efter Luddes avslag..... |