Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V86 13/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18257-uppsnack-v86-13-11-a/)

Helge 2013-11-13 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 288755)
Hade oxå tänkt mig spik men blir lite orolig när det snackas om jänkarvagn, är inte denna knepig av sig och behov av stöd osv !?

Nja, den har sprungit i svensk Venatorvagn tidigare och dom vill prova om Kentas passar bättre. Måste erkänna att jag inte har koll på hur mycket det skiljer men frågar Anders på twitter ;)

clarund 2013-11-13 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 288758)
Nja, den har sprungit i svensk Venatorvagn tidigare och dom vill prova om Kentas passar bättre. Måste erkänna att jag inte har koll på hur mycket det skiljer men frågar Anders på twitter ;)

Mja klart det skiljer om det funkar men gör det det?

Men strunt samma orkar inte ändra går det så går det :)

Om_sommaren 2013-11-13 16:31

Tre spikar idag som känns klara felfria. Agha kan boko, global oasis, lotuscherie

Helge 2013-11-13 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 288760)
Mja klart det skiljer om det funkar men gör det det?

Men strunt samma orkar inte ändra går det så går det :)

Ja, kör bara kör, jag gör detsamma, hästen är inte helt att lita på oavsett vagn :cheers:

Om_sommaren 2013-11-13 17:00

Pass upp för symmetric. Riktig kusk på den idag.

clarund 2013-11-13 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 288763)
Tre spikar idag som känns klara felfria. Agha kan boko, global oasis, lotuscherie

Mina vinnare :

Montgomery Gel (10,50)
Roaring Drunk (11,50)
Listas Rafiki (5,50)
Headhunter (6,00)

Spelas var och en för sig + dubblar för lite utväxling.

Håller med dig om Lotuscherie men sågar de andra två, de har chans men känns överskattade, förstås bra lägen hjälper.

NicklasJ 2013-11-13 17:04

Spelade rätt hårt på Joker Stursk senast. Galopperade då bort chanserna direkt i starten. Avslutade vasst och sprang bästa tiden i fältet efter Maharajah. Formen är nog på topp och är helt bortglömd idag.

Lillis 2013-11-13 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 288769)
Spelade rätt hårt på Joker Stursk senast. Galopperade då bort chanserna direkt i starten. Avslutade vasst och formen är nog på topp. Helt bortglömd idag

TT lyfte upp den. Spekulerade i att NC med Erik skulle köra i ledningen och att Joker Stursk skulle få bra resa

Helge 2013-11-13 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 288768)
Mina vinnare :

Montgomery Gel (10,50)
Roaring Drunk (11,50)
Listas Rafiki (5,50)
Headhunter (6,00)

Spelas var och en för sig + dubblar för lite utväxling.

Håller med dig om Lotuscherie men sågar de andra två, de har chans men känns överskattade, förstås bra lägen hjälper.

Ingen aning hur noga du är på balanser och dylikt men Roaring Drunk är nu anmäld bfro, trots att Bergh i SS intervju säger "sparar fötter i kväll, skor bak då vi har E3-revanschen inom kort och vill inte chansa och nöta ner, därmed också troligen snällt upplägg"

Nu gör ju Bergh konstant skoanmälningar på detta icke schyssta vis men håll koll.
Vidare inte ovanligt han säger en sak men kör på ett annat vis...

laxdasen 2013-11-13 17:12

Hela Sverige tror tyvärr på ragata.....

laxdasen 2013-11-13 17:29

Tur det finns en riktigt bra vinnare innan v8......ska ta betalt idag!

Lillis 2013-11-13 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 288771)
Ingen aning hur noga du är på balanser och dylikt men Roaring Drunk är nu anmäld bfro, trots att Bergh i SS intervju säger "sparar fötter i kväll, skor bak då vi har E3-revanschen inom kort och vill inte chansa och nöta ner, därmed också troligen snällt upplägg"

Nu gör ju Bergh konstant skoanmälningar på detta icke schyssta vis men håll koll.
Vidare inte ovanligt han säger en sak men kör på ett annat vis...

Hur är han i SS intervjuer? Där känns det väl som att de är någorlunda uppriktiga.

Helge 2013-11-13 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 288774)
Hur är han i SS intervjuer? Där känns det väl som att de är någorlunda uppriktiga.

Brukar oftast stämma med balanserna han uppger innan även om han alltid anmäler allt bfro *jäkla sätt mot spelarna*.
Jo, skaplig men inget att lita på som tex Svanstedt var.;)

laxdasen 2013-11-13 17:45

Fyra mkt bra spel innan v8....

MISS GOLIGHTLY
OLYMPIA TILLY
GLOBAL POSSESSION
MT JEST

alla spelas! 300 på varje!

alle 2013-11-13 17:52

Vernin Starlight.. en av mina favorit hästar hos hultman.. Låter tränaren nöjd med och låter som han verkligen tror på chans! 2 %!!!!!?