![]() |
Ganska säker på att det måste ha funnit bra info på 2.an i V64-5 eller så har den sett snuskigt bra ut i värmning.
Den 2%.aren trycktes ned i 14 ggr på vinnarspelet. |
Citat:
|
ja han är inte bra connie hur lyckas man....surt
|
travtjänsten!! 2 Chippen Rollax lite rullig och ett frågetecken
|
Daniel hela vägen nu på gävle... spets och sluuuuuuuuuuut! toppchans!
|
komber på DD med 2,12 i DD1 verkar ha tryckts ned ganska bra sista minuten också innan start.
Vad jag såg 5-10 min innan start så var ingen komb med 2 eller 12 under 100 ggr. |
Nu får man jobba in 6an så sitter skrälldubbeln till 247ggr på Unibet Jobba!!!
|
Citat:
3 eller 8 vore inte helt fel. Snyggt lirat :D |
fan va den sjönk men stenklar så klart.....får spela en gång till!
|
Citat:
|
kall varvet kvar haha sämsta spelet på länge:)man ä usel
|
Citat:
Visste väl alla hur överlägsen Sjunnesson skulle vara mot Savin o Conny... Jag nämnde bara inget före loppet då alla redan vet, eller borde veta :p |
Citat:
|
Snart dgs att stänga av men ska ta revansch tvilling halmstad 1-3... en bjudning då kenneth är helt formlös.....det här känns kanon! bara rygga nu har jag rätt.... efter många fel..... men solla... och rygga så blir ni rika!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Även en blind, eller vad säger man? Registrerat spel Datum: Måndag 2013-11-18 Bana: Halmstad, omg. 36 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 2788 1102 SJÖA DASE |
här vinner kenneth.. hästen är TOTALT överlägsen!
|
bedrift att hitta fjärde inner
|
Ska bara köra efterhandare hädanefter, mycket bättre, så slipper man bli angripen av dårar.
|
SYND för er med tvilling 1-3 var riktigt nära!
EDIT: va visst 2an.. trodde det var 3an.. sry! :) |
Så j-la bra kört Steen Juul:gun_bandana:
|
steen j ja vilken kusk....fy fan
|
V3 nu..
13,14 1,3,4,7 4 |
21 Lax, anledningen till att jag älska trav.
3 spikar som "alla" hade och ändå så bra med deg. Faktiskt lite förvånad att ingen här inne satte den, själv garderade man fel favorit. God natt pojkar! |
Nu är jag sur, inga gratulationsorgier för Sjunnessonliret ;) men när jag tänker efter fick inte Helge och Happy jättemycket grattis igår heller för sin "klaring".
natti natti |
107 ggr
Citat:
dd satt. men typiskt att dd odds dyker. gillar när det är 100 ggr degen ! |
V3
1,2,3,7,13,14,15 1 2 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
va fan kom den ifrån?? helvete
|
vilken friskus linda allekranz är, gillar henne skarpt ! :claps:
|
Motèlopp, plocka ALLTID bort favoriterna.
Snittoddsen på vinnarna är så sjukt högt i montè. Satte någon 85 oddsare på Färjestad för ett bra tag sedan och för några månader sedan en som stod som 999 på toton. Dagens vinnare var inget undantag. |
Citat:
|
Citat:
Grattis:thumbup: |
Citat:
Och skulle det gå dåligt så har det alltid gått smre för andra, se här: http://byggmentor.se/renovera/badrum...inte-ska-gora/ |
Snygg spik på V3 dasen!
Det är fan inte samma drag i Haugstad alls nu för tiden. |
nr 4 quel playboy. står i 16 ggr. är kapabel. aktionen ser inte bra ut under lopp. såg den vinna på åby. kan vinna. annars håller jag på att laxdasen sätter sin v3.
|
Citat:
Jobbade in den åt dasen, men nej, lirade inte själv, man e ju gaaaanska "vinsttrött" :lol: |