![]() |
dd
avd 1 nr 3 avd 2 nr 3,10 spelade ett lite v64, avd 1 nr 4 spik ( rätt avd 2 nr 2,3,6,8,9,10 ( fel, streck favorit vann) avd 3 nr 6 spik ()rätt avd 4 nr 3,13,14,15 (fel) avd 5 nr 3 spik ()rätt avd 6 nr 3,5,10 sätter 3 spikar och bommar. Hoppas nr 10 i avd 6 vinner. |
Citat:
sen kan jag oxå tro att tex rickard har mer känsla och förstås Åke själv . |
Lyfter på hatten för Michel !
Grattis ! natti natti |
fino
Citat:
|
Usch och fy! Sverige förlorar och denne äcklige Ronaldo gör hattrick - kan det bli värre...?! Tillbaks från krogen och bänkar mig för spänningen från mina spel...
Spik på Goldomaster 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12 1,6,7,10,11,12,15 3 1,3,5,8,9 3 Snygg början och pulsen höjs lite... Sedan två icke-skrällar såklart, där jag spelat Hamras Pirat och Chevalier Du Nord och denne lyckas torska... Hade redan räknat in denne som spik och på vinnarspelet, varvet kvar... Ingen plats på Hamras Pirat, självklart, bara vinnare... Sedan skrällen jag väntat på, för DDns skull - hade 2, 3, 5, 9 mot Arne Anka... Fy, faan vad jag hatar stallkörning!!! Han hade ALDRIG släppt om det vore någon annan som kom - sedan sitter han kvar med en hel del sparat...! Självklart vinnarspel på Arne också! Så det som började så lovande slutatde "som vanligt" i ett rejält, fucking magplask!!! Hata Carl Johan "sopan" Jepson!!! :gun_bandana::idiot::no::omfg::rant::sad44::whoco5 ::ful: |
Citat:
|
Citat:
|