Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Snackis V86:an (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18344-snackis-v86/)

tomtom2 2013-11-20 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 290838)
Provas ffg bff idag och förväntas ge bra effekt (inte anmält ännu)
Jag har bara så svårt för Jennifer..

Då är vi mionst två som har väldigt svårt för henne Helge. Så oerhört överskattad som kusk, dessutom måste man stå ut med henne som seriefigur på TV-sändningarna på söndagar och ta mig fan, dök hon inte upp i V75 Vinnare i lördags också...Expert? jo tjenare!

sandro 2013-11-20 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 290918)
vilket skojarbolag erbjöd 25 ggr på det liket ??

Bet365 och måste vara en av få gånger dom har halva oddset mot atg, men fina pengar så mig spelar det mindre roll :)

sandro 2013-11-20 20:10

Skräll igen nu och sedan Mellby Viking så ser det bra ut.

Pilkast 2013-11-20 20:12

Good Dynamite pissar på dessa... Har ju mött kulltoppar i Sverige förut och gjort det bra, går ner ordentligt i klass nu...

Helge 2013-11-20 20:12

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 290921)
Då är vi mionst två som har väldigt svårt för henne Helge. Så oerhört överskattad som kusk, dessutom måste man stå ut med henne som seriefigur på TV-sändningarna på söndagar och ta mig fan, dök hon inte upp i V75 Vinnare i lördags också...Expert? jo tjenare!

Ja..

Vad hette hästen hon vann med "jämt" för länge sedan, en spetsrusare konstant?
Hon fastnade i den körstilen och är helt rådvill nu.. Kanske det landar och hon får tänka till. Borde vara dags snart, tiden går?

anderna 2013-11-20 20:15

Finnen var ju ett skämt...

ImHappyAgain 2013-11-20 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 290800)
Ytterligare ett exempel på att du ej ser när det är en förändring.... den är fräsch igen och kommer prestera kanon idag...Istället för att du ständigt ska säga emot mig kan du ju använda lite kunskap ist..... kan lova dig att den är klart bäst i detta gäng.... möjligt att den inte är det redan idag men jag tror det.... ja jag har trott på den förut och kollat upp den speciellt för ikväll eftersom jag varit oerhört besviken på den.Och ja jag vet att om jag tror på mina egna ideer så tjänar jag på det i längden.. har jag alltid gjort. Vinner troligen hur lätt som helst..... men fortsätt drömma o att den förlorar....

HAN KOM JU TIA IAF!!!!! :clap::clap::clap::thumbup::clap::clap::clap:

Helge 2013-11-20 20:16

Synd Banditen inte hann dit.. hade rensat fint.

anderna 2013-11-20 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 290926)
Ja..

Vad hette hästen hon vann med "jämt" för länge sedan, en spetsrusare konstant?
Hon fastnade i den körstilen och är helt rådvill nu.. Kanske det landar och hon får tänka till. Borde vara dags snart, tiden går?

Jasper Lane

Lillis 2013-11-20 20:18

Fan!!

Känns som efter Sveriges 2-1 igår, så länge fick man vara glad:gun_bandana:

Surt att jag lämnade in innan jag hörde BGs avslag på BB Tigger, kanske hade flyttat upp Ratzeputz som B då. 10:an tämligen avslöjad, inte alls ett bra spel..........

Jaja, vad är en bal på slottet.

ImHappyAgain 2013-11-20 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av ImHappyAgain (Inlägg 290802)
Finns inte en chans att den är före Sir Ratzeputz i mål och Charrua Forlan lär också vara före i mål. Som bäst trea i fältet men tror inte den kommer vara topp fyra!

Du snackar om förändring gång på gång på gång. Du borde inse när en häst är oduglig!

Ja, Sir Ratzeputz vann, synd jag dubblade med B B Tigger

robfri 2013-11-20 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av sandro (Inlägg 290922)
Bet365 och måste vara en av få gånger dom har halva oddset mot atg, men fina pengar så mig spelar det mindre roll :)

Ok, ja det var lågt. Kikade expekt nu, printade lite odds vid 15-tiden. Gav 85 ggr där. Så man kan väl lugnt säga att du blev röv------- på det liret, men snyggt att hitta det oavsett

Helge 2013-11-20 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av anderna (Inlägg 290930)
Jasper Lane

Nej nej, innan det. Jasper Lane gick nyss som pensionär till utlandet och piskas för fullt där i loppen. Lååångt innan det!
(Han borde fått en värdig pension i Sverige/Jasper Lane)

alle 2013-11-20 20:23

fan va dåligt hultmans hästar går.. glömmer dom och träna alla andra utom marre?

clarund 2013-11-20 20:23

8 ggr på ratzeputz men iofs det ska den ge :)