![]() |
HORTON tror jag får svårt att vinna idag faktiskt... inga passande förutsättningar för den hästen alls
|
Eskil måste vara den absolut tråkigaste personen att lyssna på. Inte nog med att det ska delas ut tips till höger och vänster, men låt de som - om det nu är ett jävla måste - låta lite uppåtpiggande och inte som - jag vill ta livet av mig!
|
Enligt bra källa ska ROYAL RESOURCE vara klar i första loppet.....ger den 3 ggr så bör ni spela!
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror det..... men ej helt säker Hans E med NOBLE NIGHT på 80talet och SMOKIN DAZZLER något senare...
|
Citat:
Tack för att du delar med dig! |
ja den menar jag:) för gammal skriver fel....pinsamt att man är som en pensionär
|
Citat:
|
Citat:
|
Då är det alltså nedsläpp i hockeyn här om runt 30 sekunder. Domaren har ställt sig vid mittcirkeln och är redo att släppa pucken.
Nej, vi får skjuta på nedsläppet meddelas det här. Vi får information om att nr 8 i hemmalaget tydligen har valt fel skridskor. Vi får vänta medan han kör ut i omklädningsrummet och fixar till sin utrustning. Så, då har han bytt skridskor och även luftat sin suspensoar och då är vi redo för nedsläpp... |
Man ska inte lira osedda 2 åringar
|
Försvann ert ljud också eller är det bara jag som gnällt för mycket så ATG stängde av mitt? :D
|
Citat:
Ja, då är man så långt ifrån kunskapsspel man kan komma ;) |
Ska snart äga en tvååring som kan 13 när det startar
|