Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack v64 Bollnäs 2/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18493-uppsnack-v64-bollnaes-2-12-a/)

doob 2013-12-02 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 294596)
Det var väl någon vecka sedan Doob satte V65:an en lördagkväll & drog in över 30 lök på satsade ca 300:- :thumbup:

Jag brukar inte rygga andra men Doob's lir är alltid värda att snegla lite extra på!!!

Precis och systemet utlagt innan men sedan har det gått troll i det i mina "efterhandare...

clarund 2013-12-02 19:48

Ja Helge/Minna, blockar dig och tar bara fram dina poster när jag är mottaglig för dem hädanefter.

Det du inte förstår är grundläggande psykologi, eller så är det på pin tji från din sida. Har sett det otalet gånger.

Precis som Örjan citerade Svennis i lördagens sändning så är folk i allmänhet inte mottagliga för någon form av kritik några minuter efter sina misstag, men likfullt ska du kasta massa förnumstigheter i ansiktet precis i dessa tillfällen.

Din typ av folk går rakt in i blocklistan, du och de andra psykopaterna.

mvh

ps Bob Guran, kom in i matchen och kommentera en gång innan ett lopp !?

Steffe1988 2013-12-02 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 294600)
Sitter nästa platsspel så blir Svarten bara en bonus, man ryggar på ett bevåg och har aldrig någon annan att skylla, nu jobbar vi!

Yes det gör vi :D.

Mvh

clarund 2013-12-02 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 294598)
Idiot! Kör jag efterhandare? Blocka mig din pajas det kvittar för du är okunnig! Har du inte Bergh på fyrai andra som är något av det sämsta som körts på v64?

Jag har jobbat och kom in sent. Har satt två spikar och den tredje vinner nu! Device! Du har väl spikat bakspår?

Du verkar behöva hjälp så du får klar DD av mig. Rino och Narold Dox och Vox! Varsågod! Dubbehöver det!

Ja du förstår att jag har multi på min "efterhandare".

Pajas!

Oj invektiv och annan skit.

En tårta tillbaka i ansiktet på dig då.

Kanske du har ömma tår !?

mvh

RazshVollril 2013-12-02 19:51

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 294597)
Och skriver man innan och lämnar klart blir man också sågad:)

Men det är ju för att de stapplar i mål som fyra :D

drakdead 2013-12-02 19:54

Hur orkar ni tjafsa på detta viset?Det är ju bara att logga ut om inte inläggen passar

clarund 2013-12-02 19:56

Citat:

Idiot! Kör jag efterhandare? Blocka mig din pajas det kvittar för du är okunnig! Har du inte Bergh på fyrai andra som är något av det sämsta som körts på v64?

Jag har jobbat och kom in sent. Har satt två spikar och den tredje vinner nu! Device! Du har väl spikat bakspår?

Du verkar behöva hjälp så du får klar DD av mig. Rino och Narold Dox och Vox! Varsågod! Dubbehöver det!

Pajas!

Sluta nu orkar inte kalla dig vad du är.

Gick det bra för din spik ??
Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 294607)
Men det är ju för att de stapplar i mål som fyra :D

putte64 2013-12-02 19:57

Jaha
Här garderade jag då jag inte är impad av Device, MEN det hjälpte inte :cry:

RazshVollril 2013-12-02 19:57

Citat:

Pajas!

Årets bjudning från Bet365 att Thrustworthy Ås skulle vara före Device i mål, 3.20 i odds :D Bara att tacka och ta emot.

sandro 2013-12-02 19:58

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 294596)
Det var väl någon vecka sedan Doob satte V65:an en lördagkväll & drog in över 30 lök på satsade ca 300:- :thumbup:

Jag brukar inte rygga andra men Doob's lir är alltid värda att snegla lite extra på!!!

I know i know, var med glimten i ögat och inget personligt mot någon av användarna här inne :)

Förövrigt synd att inte V75 härdade Clearn Sign orkade hålla undan, suttit riktigt bra med då men får vara nöjd med att vara kvar på 1 iaf efter den susaren.

10,15
4,8
6

x2 kvar.

NicklasJ 2013-12-02 19:58

Usch man hade ju clear sign men överlevde inte nr 1.

doob 2013-12-02 19:58

Den där jävla Trusthästen vill jag skeppa till Malta! Spelar jag på den viker den sig efter 17-tempo och nu mördar den för småpengar! Finns fler lallare i sulkyn än på Sharps ta mig fan!

Lillis 2013-12-02 19:58

Är det sånt där som kallas bortkörning?

Vad sysslar Henrik Svensson med? Varför inte bara lägga sig lugn i dödens och köra sista 700m. Vad försöker han uppnå, det är ju inte så att han får överta.

Satt faktiskt och kikade på Yanantin Boko, sista starten i Sverige med jänkarvagn och barfota. Men att den skulle komma med, nä långsökt.

Synd den 1%-aren va det som behövdes för lite utdelning.

Olsson43 2013-12-02 20:00

Alltid lika trevligt härinne...Finns anledningar till varför man är här mindre och mindre TYVÄR!Orkar inte läsa massa skit kastandes mellan personer hela tiden...Varför kan man inte skita i sånt och bara ägna sig åt trav och dom som vinner med huuuuuuuuuundra....

NicklasJ 2013-12-02 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 294616)
Den där jävla Trusthästen vill jag skeppa till Malta! Spelar jag på den viker den sig efter 17-tempo och nu mördar den för småpengar! Finns fler lallare i sulkyn än på Sharps ta mig fan!

Hamnar också alltid fel på denna häst. Därför hade jag gardetat med totalt 5 sträck. Hade jag tagit ett streck till hade den hamnat på Yanantin