![]() |
Citat:
Man kan tycka vad man vill om personen Åke Svanstedt, men ingen kan ta ifrån han att hästarna kutade på av bara f-n |
Nu ska laxarna rakas in..... finns inte förlust
|
Citat:
Kom tillbaka i maj-juni, går det lika bra då :hattenav: annars :gun_bandana: |
anders är ung..... ni har för stora orimliga krav han gör det bra och lossnar det i hans styrningar så kommer han utvecklas ännu mer... det fattar ju alla som kan trav
|
Citat:
aldrig spela en dubbel med 2 ggr fjanten Goop.... Anders Svanstedt är den nye kungen på Axevalla !!! |
Citat:
Utan sammanslagen träning mellan US,GHP ,Svanen junior mfl så hade aldrig Anders hästar gått såhär idag så han har nog varken sig själv eller sin far att tacka utan Ulf Stenströmmer och Glenn H Persson som fixade vettiga träningspass åt hans hästar och låter pojkspolingen vara med och träna sina hästar också. |
jag hoppar på Dasen - tåget på DD
7 - 1,8 x 75kr 7 - 5 x 250kr samt en egen 6 - 5 x 250kr Lycka till!! |
Citat:
|
Citat:
Önskar vi kunnat betta på det hela på något sätt! :KO: |
Citat:
Men när vi lirar gör vi det i dag |
3 mot 5,9,10..
Tyvärr Laxdasen... din 7a vinner inte! KÖÖÖÖÖR MARKUS!! |
Citat:
|
Citat:
Rankade tyvärr bort mig i mitt Ander Svanstedt hat......... |
Kryddar med en tvilling också! 7-12!
|
Citat:
värre i första avd. jaja kör bara kör ! |
goopen har ju bara vunnit 4 starter de senaste 49 inte Braaaaaaa...
|
9,11
5,9 x 10 Sedan en bortglömd DD till Svanens stall. 10-9 till 622 ggr pengarna x 20 kr |
Citat:
|
Tur inte de blev ngt me de! ;)
|
Citat:
Unique Gowan däremot är en fin styrning där han aktivt gör ett val som leder till vinst. Alla andra sätt hade lett till förlust. |
Rak DD
6 5 God tur ;) |
Hoppas ni har fel och att björn fixar detta =). Dock har jag missat se hästen ni snackar om förr med så.
|
Ja han var kung två gånger och ändå utdömd..... låter som ni pratar om mig...
|
så vaaaaackert kört Björn. Blir fan tårögd när man ser karln köra. Full kontroll på precis HELA fältet HELA sista varvet.
|
goppen ute i tredjespår och lallar i onödan. inte grannt men det gick ändå
|
Så ja nu blir det nog full pott för mig samt satte min dubbel på plats spelet =).
|
Den behöver rygg längre tyvärr... fan.... tror det kunde gått med bättre rygglopp men men... så är det man måste tro!
|
Jaha, nu är man kvar på V6 med BG och dagens största favorit.
Slår vad om att Arne Anka vinner plättlätt............. Avd. "lagen om allt jävelskap" |
Citat:
|
Tvärtom med dej Laxen....."utdömd men ändå kung" ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Fairytale Road satt ju inte :(
|
Citat:
Hoppas du ryggade dubbel och första loppet med =). |
Citat:
Har Palema plats 2,50 nu i sista. |
Den tror jag kan sitta i sista =). Satt nyss och funderade på att lägga en slant på den så det blir så ^^
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du kan få bjuda på v6:or om du vill?:cheers: Jobba in sista nu Björn, även om det inte är stordeg så är små vinster bättre än inga vinster |
Citat:
Hoppas din V6:a sitter :) |