Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack v64 ROMME (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18531-uppsnack-v64-romme/)

Helge 2013-12-06 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 296089)
Vid det här laget har nog alla koll på Food Money, hästen med den stora tvångsprissumman som orsakat rabalder här på Sharps efter sina vinster. ;)

Möter ju lättare än starterna innan! Omgångens största favorit så förstår om folk vill välta idag. Själv kan jag inte se hur den ska torska, hur gärna jag än vill...
Kanske en bana i uruselt skick? Men gått med brodd i jobben senaste 2 veckorna och i träning i fjol och det har fungerat väl med.

Minns ni hur mycket bråk det varit om just denna? ;)

Lysande framtid, hoppas den får vara hel och frisk!

Pilkast 2013-12-06 19:36

Vad menar Mercedes att hästen INTE fått ett snällt lopp, två spurter och två hårda är väl helt okey... Iofs, är ju hästen djävligt orutinerad så på så sätt förstår jag henne...

Helge 2013-12-06 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 296217)
Vad menar Mercedes att hästen INTE fått ett snällt lopp, två spurter och två hårda är väl helt okey... Iofs, är ju hästen djävligt orutinerad så på så sätt förstår jag henne...

Ja, med tanke på orutinen och motståndet, vilken grön häst hade fixat det?

:hattenav:

laxdasen 2013-12-06 19:46

bara stänga av blev ointressant.... vidrigt tråkigt..... blir dubbeljack

Pilkast 2013-12-06 19:47

Hatar kallblod - kommer aldrig rätt på dem - garderar jag stort så vinner favoriten och spikar jag så blir det skräll... Gahhahha!!!

:cry:

varulv 2013-12-06 19:49

Inte många.. Detta är en häst utöver det vanliga. Något oroande med 2 operationer och det sätt hästen travar. 5 startar i livet, förstå vilken utveckling det finns i denna om den får vara hel! Ägde jag hästen så skulle jag dock sätta den hos en "riktig" tränare, hoppas dom släpper prestige och låter ett proffs ta över nu. Vem vet, kanske hamnar den i Varulvs ägande, vi kommer att ta kontakt och lägga ett bud iaf…

Lillis 2013-12-06 19:53

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 296220)
Ja, med tanke på orutinen och motståndet, vilken grön häst hade fixat det?

:hattenav:

Hoppas hoppas att man har vett att ställa av hästen och träna under vintern, istället för att göra som så många andra småtränare gör.

All in och bränn ut hästen i förtid

Helge 2013-12-06 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 296223)
Inte många.. Detta är en häst utöver det vanliga. Något oroande med 2 operationer och det sätt hästen travar. 5 startar i livet, förstå vilken utveckling det finns i denna om den får vara hel! Ägde jag hästen så skulle jag dock sätta den hos en "riktig" tränare, hoppas dom släpper prestige och låter ett proffs ta över nu. Vem vet, kanske hamnar den i Varulvs ägande, vi kommer att ta kontakt och lägga ett bud iaf…

Nice - agera nu!

Tar gärna en hov eller så.

Lillis 2013-12-06 19:55

Citat:

Efter Beerhawaii vinner och ger mig sexsiffrigt kan vi gå ihop:drunk:

varulv 2013-12-06 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 296221)
bara stänga av blev ointressant.... vidrigt tråkigt..... blir dubbeljack

Lugn, flerbong och Bearhawaii som vinner sitt lopp så ger det bra deg ändå… ;)

varulv 2013-12-06 20:00

Svante ringde precis: Bear laddad och känns som en dröm i värmning. Blir vanlig vagn dock. Måste även gå med brodd fram, dock inget som oroade Svante.

Olsson43 2013-12-06 20:01

Citat:

Det är som med Caballion...Dom lallar vidare inom familjen Larsson tyvär:cry:

varulv 2013-12-06 20:05

FAN! Hade 5:an på flerbongen!

whaton 2013-12-06 20:08

5:an kunde väl hunnit ditt!!! lär bli jackpot

alle 2013-12-06 20:10

Hade också 5.. MYCKET SYND!!!!