![]() |
grainfield struken..
|
Kan nån berätta vem som vinner
|
Tjena gott folk ! Blev sugen på lägga en V4 kom hem nyss ;)
Blir två spikar direkt på halv volley... haha! 6 5 1 2 4 5 7 8 10 1 2 5 6 7 8 9 10 11 12 140 kr Dagens avslag Grainfield Oliver - Indigious - Next Kronos ;) Nu håvas de vill jag tro.. SPIK |
Snacka om ändrade förutsättningar nu.. pedro bi stenklar!?
|
alle galop
men ikke favorit...he he typisk med alle heste
|
Skön spik... Men det visste ju alla
|
he he
Citat:
|
Datum: Söndag 2013-12-08
Bana: Solvalla, omg. 76 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4 Pedro Bi* 2 3, 5, 8, 9, 10, 14, 15 3 1, 8 4 4 Next Kronos 14 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 28,00 kr Kvittonummer: A50A XXXX XXXX 8901 |
vidrigt spets på favorit direkt eftersom 2 struken....illa illa.... ville jobba in sandra nu...illa
|
DD
DAGENS DUBBEL
SOLVALLA 08.12.2013 DD1: 4 DD2: 4 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 200 kr. 1 200 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
Hade garderat det där loppet rätt hårt men blev ju helt fel när 2an ströks och flera galoppera bort sig. Nu är min chans till hög utdelning borta
|
Odd fellow
Äntligen fick min häst vinna och dessutom på opassande distans.
De som många inte observerat var att han gick barfota runtom. Han blir ca 20 m bättre de gånger de går att köra honom så. |
Citat:
hann inte trycka iväg en V4:a till. Pedro blev ju stenklar när 2:an ströks. Men uslare spetsvinst får man ju leta efter. Varför kan inte mina löss ramla undan sådär...... |
Jajamensan, C-höst men ytterligar en fr vinna så :)
|
Fitta!! Hade massa levande lappar på V4an med nr 14-15 på.
Och noll med 1an på. Går skit idag :/ |
Haha.. tyckte den såg usel ut! hade aldrig tagit med den!
|
DD 1-4 50kr
|
synd man bara satt en A . Skrev inte reserver i tredje... bedrövligt annars två A... spik PA nu .... istället för alla.... får jobba in tobbe!
|
Citat:
|
Fittan fes... åkte på 2:an eftersom den stöks och hade inga reserver...
|
Citat:
|
Inte för att håna eller strö salt, men varför i hela friden gör man rerjäla och genomarbetade system utan att klicka i reserver? Särskilt i spiklopp?
|
Ja säg det.... hade fyra hästar A på Grainfield... ja dåligt... men sånt händer...
|
Citat:
|
Blev en rak favoritdubbel 3 - 4
|
5,8-4 på dubbeln och plats på bob, dä va ju sönn...
|
men va fan
Argghhhh, när ska man lära sig!! Spela inte Fredrik B Larsson. Det kan aldrig vara bra.... |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-12-08 Bana: Solvalla Spelform: V64, omg. 165 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 6, 8, 9 2 3, 4, 6, 11, 12 3 2 Grainfield Oliver* 4 1, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15 5 8 Orecchietti 6 4 Next Kronos Vadet gäller startnummer 250 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 250,00 kr Kvittonummer: A36E 2C14 831B 8145 |
heldig ørjan
fik spids som gave..--
|
Frånvaro verkar inte spela någon roll för Orechietti, det är viktigare att han är fräsch
|
Jävla fredde b.. han är fan usel!
|
Fredrik B Larsson är verkligen en härlig kusk o kille :evilgrin39:
|
Hur fan kan man missa denna rad... man skäms....
|
Citat:
|
Citat:
|
Sista räddningsplankan. Har kvar en liten, liten, liten dubbel med Darling i andra. Kan rädda upp en annars miserabel Söndag
|
Ska aldrig missa att sätta ut reserver..kostar mig lax idag
|
Skiiiiit nu åker man dit bara på lusen som Hans-Owe körde i andra ,Berglund på Travnet hade chanstippat Kay Adams som etta,undrade själv oxå varför man åker till Solvalla efter så långt uppehåll.
|
Hade Reven mot Golden Sid så klev av nu.
|
40 lax kastade man i sjön.... det är sånt man mår dåligt av
|