Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 14/12 ÅBY Snick-Snack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18557-v75-14-12-aby-snick-snack/)

robust 2013-12-13 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 298602)
Prey var dagens mest chanslösa... salmela insåg detta och strök....Tore... lika chanslös....ett unde att den har så många streck...

Tore "Chanslös" på vilket sätt om man får fråga?

doob 2013-12-13 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 297163)
Stelton är förmodligen Danmarks bästa 4 åring och en utav de bästa Jeppe Juel någonsin tränat. För två starter sedan plockade han ner Stand and Deliver som vann danska derbyt från dödens. Detta är en riktig tuffing. Prey Frontline kommer att bli synad även detta lopp. Klart att det gynnar en sprinter som Prey Frontline att det är kort distans men den kommer behöva vara bra för att vinna på lördag.

Vågar nog inte släppa den helt men vi såg alla hur en "dansk kanon" blev avklädd i onsdags...

Zniper 2013-12-13 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 298659)
Tore "Chanslös" på vilket sätt om man får fråga?

Måste nog för en gångs skull hålla med dasen här. Chanslös är han ju självklart inte men så stor favorit ska han inte vara. Tagit ganska billiga segrar från vinnarhålet och nu kommer han få gå i spåren och om han bryter lika mycket som innan så försvårar det helt klart.

putte64 2013-12-13 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 298664)
Vågar nog inte släppa den helt men vi såg alla hur en "dansk kanon" blev avklädd i onsdags...

Jag blev inte ett dugg imponerad senast, segade sig förbi efter en drömlöpning.
Favorit i fara, funderar på att ta bort den.
Å andra sida tycker jag veckans silver är olösligt.

NicklasJ 2013-12-13 18:37

Citat:

Jag kommer nog plocka bort den imorgon. Känns överstreckad.

monimaker1 2013-12-13 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 298459)
Ja vem spetsar nu, Jag tror 5 eller 6.

8 om den laddas!

monimaker1 2013-12-13 18:48

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 298590)
Lotus Elan 4,0
Keeping Julia 12,5
Obi Wan 5,75
Tore 4,0

Någon av dessa som är ett bra drag som vinnare?

Keeping Julia!!!!

monimaker1 2013-12-13 19:12

Västerboonthenews känns löjligt mycket streckad! Bakspår och en tidigare start på lång distans!?! Goopen hoppar väl i starten och Sur-Örjan måttar in segern?

laxdasen 2013-12-13 20:23

Är så enkelt i morgon nästan löjligt

Kocken14 2013-12-13 20:41

Håller med att det är enkelt:p
vid första inblicken,
Orione spin från bästa spåret samt arazi boko som trivs i mölndal..
Pompano dream iandra ( open stretch...) spik !
Juggle face och Perfectly enough( tror solvato galopperar och tyvärr att marre sviker)
Alla i fjärde
Storm bee och BBS sugarlight bra lås
Innovate pellini spik!
8,10,12 isemannen vinner med en fläskläpp.
lycka till

draken 2013-12-13 20:47

Såklart. Alltid enkelt innan och definitivt efter men ytterst sällan när man kryssar i raden. Endast raka rader räknas såklart. Endast de som inte kan tar till utskrivet shit med krav.

Zniper 2013-12-13 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av Kocken14 (Inlägg 298735)
Håller med att det är enkelt:p
vid första inblicken,
Orione spin från bästa spåret samt arazi boko som trivs i mölndal..
Pompano dream iandra ( open stretch...) spik !
Juggle face och Perfectly enough( tror solvato galopperar och tyvärr att marre sviker)
Alla i fjärde
Storm bee och BBS sugarlight bra lås
Innovate pellini spik!
8,10,12 isemannen vinner med en fläskläpp.
lycka till

Hade varit försiktig med att spika Pompano. Sherry tar spets och släpper sen till Super Curious. Så det bästa du kan räkna med är 3e inner men om nu mot förmodan SC släpper i sin tur (Elvira Diablo?) då......

clarund 2013-12-13 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 298612)
Jag noterar att nästan samtliga betaltjänster har By Air som första häst vilket är helt rätt. Däremot är det en solklar spik för mig, måste ha mycket bra chans att vinna här då den är både speedig och startsnabb.

Läser loppet att Örjan kör till spets och släpper till en offensiv Jorma och då får denne Mellby Amiral utanpå sig. Eftersom varken Amiralen eller Vikingen är några speediga hästar så borde By Air blåsa förbi dessa via open stretch.

Ja, jag vet att Queen's delight är startsnabb och speedig men denna lär köras med skor mest troligtvis och är inget som jag kommer att strecka i första hand då.

eller svara ut amiralen o släppa till Viking. oavsett rygg ledaren och slut.

draken 2013-12-13 21:44

Queens hade jag som klar senast och det gick ungefär som det brukar. En hedrande förlust alltså. Den här gången möter den hästar av kaliber. senast borde vunnit med 3 ben bakbundna. Lite skeptisk denna gång. Inte klar för mig. Enda spänningen i loppet är att det är aningen för kort för vikingen,typ ett varv eller två. Tror tyvärr iaf att felfri joggar han hem det här. Lär knappt bli spännande. Fruktansvärt överlägsen kapacitetmässigt

Fyran 2013-12-13 22:20

Citat:

Och i tisdags blev en dansk Derby-vinnare rejält frånsprungen av M.T. Harmony. Hon har iofs vunnit Stochampionat-consolation... ;)