![]() |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2013-12-10 Bana: Umeå, omg. 26 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1 Faksbest 2 1, 2, 4, 8 3 2, 6, 11 4 1, 3, 5, 8 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: AD04 3A18 0739 **** Synd man inte körde denna flera gånger också :( |
Spyr i tredje, det e ju fan att favven hinner dit, ger bra plöjs idag annars! Nu blev det skitpengar, ca 7000kr. Tar dom ikväll ist! Nu ska jag iväg o handla Rondens vinternummer, är med i ett reportage där. :)
|
Citat:
Spyr att 1an vann första loppet framför 10. Hade gett bättre annars med. Så du hade lite tur på 1an där ^^ |
Citat:
|
Citat:
Jo jag brukar spela fler bong och V6 annars. Idag har jag ett större reducerat för ca 1500kr. Så därför man hade hoppas på 10an i första hade iallafall gett 6000 + idag då. Lilla lappen va bara mera en rövare utöver det stora =). Grattis till vinsten iallafall du hade riktigt fint system |
Tack för ni fick mig att spela Lexington Ås och Lavec plats, blev lillplusset trots att det blev alldeles för många småspel på skrällar också utöver dessa :)
|
Bra sit på bjerke
|
Citat:
|
'Jag sjöade tydl ändå till slut idag
|
"Spyr i tredje...." ----- "spyr att 1an..."
Värst vad många som spyr nuförtiden - spyr i vartannat lopp.... Tydligen magproblem de luxe - och inte hjälper novalucol heller? Låter inte så kul med allt spyande.... :p Krya på er! :popcorn: |