![]() |
Citat:
Bra start! tackar laxdasen för 9 i första:claps: |
DASEN utdömd ibland men nu är han i form!
|
Tack för den laxen :) jag tog med den på mitt system men postar det i efterhand, man måste handla hem lite gott till helgen.
Registrerat spel Datum: Fredag 2013-12-13 Bana: Bergsåker Spelform: V64, omg. 169 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 3 5 Mellby Brunello 4 1 Merry Atlas 5 6 Bearhawaii 6 8 Horton Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr Kvittonummer: A528 4DFB 8131 8901 |
Och så spikar jag favoriten efter en vinare. Bara att ladda på jackpoten istället.:cheers:
|
Herregud, vad jag saknar den estniska sändningen. Det är f-n inte tyst en sekund på Liven... :offtopic:
Edit: Jag har testat ljudlöst men då har jag missat spelstopp och även halva lopp... :-/ |
Citat:
Inte lätt att hålla reda på vilka kameler som värmer eller som atg-lajvarna tipsar om egentligen om man nu inte följer sändningarna slaviskt! :thumbdown: |
hahahahahahahahahahaha….OVE A gjorde en bra bedömning idag…..
|
Fan vad fin den såg ut.
Vilket kanonlopp med den resan. Hur kan den bara ha 100 laxar på kontot ??? |
Mellby Brunello helt överlägsen och vilket skämt av Spelarservice att spika Kung Meto samt ett ännu större skämt av Ove att svara ledningen :)
|
Citat:
Men MB var sjukt bra |
1.47 gav den hos Nordicbet.. klart bättre än de 1.17 på ATG och så överlägsen den var... oj oj oj
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
15.1 på det sättet är helt fantastiskt av en såpass orutinerad 3åring |
Citat:
Inte nog med att han kör blankt, han sabbar även hästen |