![]() |
Citat:
|
Avd Ordinarie hästar
1 1, 3 2 2, 5 3 10 Zertex 4 2, 3, 8 5 11, 13 6 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12 7 2 Acriter 168 rader - inne på att spika Schwerin Boko i första. Då det är öppet bakom MB i andra så varför inte Castor som kanske får spets? Så som jag läser avd tre står det mellan Zertex och Global Legislation, heja BearHawaii, (kollade på svensk travsport och statistiken för barfota är inte så stöddig därför gardering). Kallblodsloppet känns helgarderat med dessa, får ingen ordning på avd 6 och tokspikar i sista. Brukar ha 3-4 rätt, har gett mig tusan på att bli grym på detta när jag blir stor för det är sjukt roligt! |
Citat:
|
Citat:
|
Peaberry kommer inte heller spetsa, om den nu gör det har det gått 07-08 första 5 och sen få Tresor över sig... Grattis...... Tresor kommer sitta i spets tidigt... Peaberry är chanslös imorgon.
|
Citat:
|
Visst är det underbart! Spika Peaberry nu din amatör
|
Citat:
|
Kan man lita på Bergh och spika Trailing Edge?
|
Citat:
|
Förstår faktiskt inte hur någon kan just nu lämna klart på något!
Värsta larmet om kass bana imorgon och tills man vet skicket på den/möjlighet till balanser, så ställer det ju bara till massa frågetecken. Vilka kan ej gå med optimal balans och missgynnas, vilka gynnas av skitbana, men om det då blir bra? Äsch, jag har lagt ned tills de första V4 loppen gått ;) |
Är väl ingen som lämnat klart på nånting alls. Förutom Rasselin vasselin och hans uber bästa spik i omgången Peaberry.. (Som är helt chanslös)
|
Tänk på att de är Jul snart!
God jul allesammans! |
Citat:
Alla gör som man vill, inte min grej då. Inväntar alltid det sista eller avstår helt. Inte ovanligt många timmars jobb kastas i papperskorgen ;) OK, för mig, gillar den biten oftast kanske mest av allt. |