Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bergsåker 21/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18649-v75-bergsaker-21-12-a/)

alle 2013-12-20 19:28

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301282)
Han är mkt mkt bättre barfota. Dödens oroar inte alls. 13-15 sista varvet, gick fortare än så. JU trodde det gick 11-12 fart ett tag. Bearhawaii blev "tempotorsk" i dödens, det hade varit mkt bättre om det gått 15 tempo hela vägen.

SÅ om det nu blir brodd, sänks chanserna mycket eller är det skit samma i detta gänget? :)

jopase 2013-12-20 20:01

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3
2 2, 5
3 10 Zertex
4 2, 3, 8
5 11, 13
6 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12
7 2 Acriter

168 rader - inne på att spika Schwerin Boko i första. Då det är öppet bakom MB i andra så varför inte Castor som kanske får spets? Så som jag läser avd tre står det mellan Zertex och Global Legislation, heja BearHawaii, (kollade på svensk travsport och statistiken för barfota är inte så stöddig därför gardering). Kallblodsloppet känns helgarderat med dessa, får ingen ordning på avd 6 och tokspikar i sista. Brukar ha 3-4 rätt, har gett mig tusan på att bli grym på detta när jag blir stor för det är sjukt roligt!

mijo14 2013-12-20 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 301285)
Bergh kommer ju se till så att Peaberry om den spetsar inte vinner. Har 3 hästar med och finns inga som helst restriktioner mot stallkörning.

Just därför spikade jag Amiral Dinverne (11)...

varulv 2013-12-20 20:05

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 301285)
Bergh kommer ju se till så att Peaberry om den spetsar inte vinner. Har 3 hästar med och finns inga som helst restriktioner mot stallkörning.

Äntligen någon som fattat!!! Tack Nicke..

varulv 2013-12-20 20:08

Peaberry kommer inte heller spetsa, om den nu gör det har det gått 07-08 första 5 och sen få Tresor över sig... Grattis...... Tresor kommer sitta i spets tidigt... Peaberry är chanslös imorgon.

RazshVollril 2013-12-20 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301308)
Peaberry kommer inte heller spetsa, om den nu gör det har det gått 07-08 första 5 och sen få Tresor över sig... Grattis...... Tresor kommer sitta i spets tidigt... Peaberry är chanslös imorgon.

Och Bearhawaii tar tredje raka segern dessutom!

varulv 2013-12-20 20:19

Visst är det underbart! Spika Peaberry nu din amatör

RazshVollril 2013-12-20 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301315)
Visst är det underbart! Spika Peaberry nu din amatör

Den som är en amatör är väl den som skriker ut sin egen häst som sen inte ens kan ta sig i mål oavsett löpningsförlopp. Fört kunde den inte gå i dödens pga tempotorsk, sen fick den gå i ledningen och bestämma tempo själv, då funkade det inte heller. Kanske är så enkelt som att kamelen är usel?

polofsson 2013-12-20 20:33

Kan man lita på Bergh och spika Trailing Edge?

varulv 2013-12-20 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 301317)
Den som är en amatör är väl den som skriker ut sin egen häst som sen inte ens kan ta sig i mål oavsett löpningsförlopp. Fört kunde den inte gå i dödens pga tempotorsk, sen fick den gå i ledningen och bestämma tempo själv, då funkade det inte heller. Kanske är så enkelt som att kamelen är usel?

Återigen visar du vilken tomte du är och hur totalt kass du faktiskt är på trav, oavsett vad du själv tror dig kunna. Vilket faktiskt inte är mkt. Gå nu och snytt dig och drick lite varm mjölk, klockan är mkt o det är dags för småbarn att sova. Sen imorgon kan du be lilla mamsen lämna in dina ettöreslir.

Helge 2013-12-20 20:41

Förstår faktiskt inte hur någon kan just nu lämna klart på något!
Värsta larmet om kass bana imorgon och tills man vet skicket på den/möjlighet till balanser, så ställer det ju bara till massa frågetecken.
Vilka kan ej gå med optimal balans och missgynnas, vilka gynnas av skitbana, men om det då blir bra?

Äsch, jag har lagt ned tills de första V4 loppen gått ;)

varulv 2013-12-20 20:44

Är väl ingen som lämnat klart på nånting alls. Förutom Rasselin vasselin och hans uber bästa spik i omgången Peaberry.. (Som är helt chanslös)

karpafan 2013-12-20 20:49

Tänk på att de är Jul snart!

God jul allesammans!

Helge 2013-12-20 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301336)
Är väl ingen som lämnat klart på nånting alls. Förutom Rasselin vasselin och hans uber bästa spik i omgången Peaberry.. (Som är helt chanslös)

Det både lämnas in streckspel och spelas i förtid på nätbolag varje dag, långt innan start. (på nätisarna kan jag förstå man vill hugga till bra odds..hehe på hela 20 sekunders tid, typ..)
Alla gör som man vill, inte min grej då. Inväntar alltid det sista eller avstår helt. Inte ovanligt många timmars jobb kastas i papperskorgen ;)
OK, för mig, gillar den biten oftast kanske mest av allt.