Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bergsåker 21/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18649-v75-bergsaker-21-12-a/)

draken 2013-12-20 21:50

Tror dessvärre heller inte att han vinner men hoppas för varulvs skull. Ägare vill såklart alltid. Dock har han berättat om alla aber. Barfota ,läget och etc. Hoppas att han vinner men jag garderar också. Dock lägger jag några kronor på hästen då jag tror att den är överlägsen motståndet. Lite taskiga omständigheter emot tyvärr

varulv 2013-12-20 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av polofsson (Inlägg 301383)
Hur går det för Bearhawaii om han inte får gå barfota?
Blir han chanslös eller hur rankar du hans möjligheter för en seger då?

Absolut inte chanslös, vid segern på Bergsåker så gick han med skor ro plus bakbrodd, och var mkt fin på den balansen. Med skor imorgon så blir det tuffare och han kommer vara mer beroende av resa då. Med optimalbalans och om han fungerar samt formen är som den ska vara, så vinner han loppet från dödens. Det har jag inga som helst tvivel på! Men precis som Helge säger, hans valpbeteenden måste man som spelare ta på allvar, och jag skulle ju inte sätta min bankrulle på honom imorgon.

Helge 2013-12-20 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 301398)
jag skönjar en viss fylla på sidan:)

hahaha

*skyldig*

:drunk:

varulv 2013-12-20 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av riga (Inlägg 301384)
Varulv kommer du skriva här imorgon? eller blir det bara bira?

Jag kommer skriva ett inlägg om jag har möjlighet, viss risk att biran och virren får mig att glömma dock. Jag kommer att skriva ett mail till Helge (Hon är min ängel) sen om hon tycker det skall publiceras står henne fritt att välja själv. Jag kommer dock inte vara aktiv på forumet här imorgon.

korpo 2013-12-20 21:58

Helge är allas änglar;)

laxdasen 2013-12-20 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 301406)
Helge är allas änglar;)

ÄNGEL....

Helge 2013-12-20 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301405)
Jag kommer skriva ett inlägg om jag har möjlighet, viss risk att biran och virren får mig att glömma dock. Jag kommer att skriva ett mail till Helge (Hon är min ängel) sen om hon tycker det skall publiceras står henne fritt att välja själv. Jag kommer dock inte vara aktiv på forumet här imorgon.

Hmm..

Jag ska bli /är pruttfull ikväll och inte tänkt spela imorgon.
Ska se när jag vaknat och vad som tänkas kan publiceras ;)

:cheers:

dzeno 2013-12-20 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301405)

Sorry, fel forum men måste fråga
Har du hört något nytt om Shiraz Brodde på V4 som har galopperat sista 3, några ändringar eller?
Lycka till med Bear, det kan bara sluta på ett sätt (No.1):cheers:

Helge 2013-12-20 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 301406)
Helge är allas änglar;)

Nej! Har "flera" ovänner här. Men jag är inte långsint.

:cheers:

varulv 2013-12-20 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av dzeno (Inlägg 301411)
Sorry, fel forum men måste fråga
Har du hört något nytt om Shiraz Brodde på V4 som har galopperat sista 3, några ändringar eller?
Lycka till med Bear, det kan bara sluta på ett sätt (No.1):cheers:

Mina vänner som äger hästen. Pratade med Calle Whilborg idag senast, han hade inget nytt att säga. Jag kollar det direkt jag träffar Svante imorgon och postar i denna tråd ang Shirrazen.

Kocken14 2013-12-20 22:11

Aaron boko i sista är väl inte så tokig, har ju en ok kusk som oftast kör med insidan och Westholm brukar väl vara lite vassare på vintern, givet streck för mig

muumiin 2013-12-20 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Kocken14 (Inlägg 301415)
Aaron boko i sista är väl inte så tokig, har ju en ok kusk som oftast kör med insidan och Westholm brukar väl vara lite vassare på vintern, givet streck för mig

Är min CHANSSPIK i omgången!

dzeno 2013-12-20 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301414)
Mina vänner som äger hästen. Pratade med Calle Whilborg idag senast, han hade inget nytt att säga. Jag kollar det direkt jag träffar Svante imorgon och postar i denna tråd ang Shirrazen.

Tack, ha en jätte trevlig lördag, det tänker jag ha, hehehe

qwerta 2013-12-20 22:28

Har inte läst alla sidor så det kanske har varit "på tal", men kan inte som en liten outsider låta bli Västerbo Collect 7st V75 starter, sämst 4a (2gr) 2st vinster (odds 15 och 37 gånger "fläsket") resten på plats, 1a spår nu, 3%are! Gillar jag! :-) Lycka till imorn!

dzeno 2013-12-20 22:28

Mina spikar tills imorgon blir Mellby Brunello och Föynland Kongen, (Bearhawaii också tänkbar, får se)
Skrällbud: Lord Rocket, Zertex och Yes We Can, Elles W. Fill, Tell me no lies