![]() |
Tror dessvärre heller inte att han vinner men hoppas för varulvs skull. Ägare vill såklart alltid. Dock har han berättat om alla aber. Barfota ,läget och etc. Hoppas att han vinner men jag garderar också. Dock lägger jag några kronor på hästen då jag tror att den är överlägsen motståndet. Lite taskiga omständigheter emot tyvärr
|
Citat:
|
Citat:
*skyldig* :drunk: |
Citat:
|
Helge är allas änglar;)
|
Citat:
|
Citat:
Jag ska bli /är pruttfull ikväll och inte tänkt spela imorgon. Ska se när jag vaknat och vad som tänkas kan publiceras ;) :cheers: |
Citat:
Har du hört något nytt om Shiraz Brodde på V4 som har galopperat sista 3, några ändringar eller? Lycka till med Bear, det kan bara sluta på ett sätt (No.1):cheers: |
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Aaron boko i sista är väl inte så tokig, har ju en ok kusk som oftast kör med insidan och Westholm brukar väl vara lite vassare på vintern, givet streck för mig
|
Citat:
|
Citat:
|
Har inte läst alla sidor så det kanske har varit "på tal", men kan inte som en liten outsider låta bli Västerbo Collect 7st V75 starter, sämst 4a (2gr) 2st vinster (odds 15 och 37 gånger "fläsket") resten på plats, 1a spår nu, 3%are! Gillar jag! :-) Lycka till imorn!
|
Mina spikar tills imorgon blir Mellby Brunello och Föynland Kongen, (Bearhawaii också tänkbar, får se)
Skrällbud: Lord Rocket, Zertex och Yes We Can, Elles W. Fill, Tell me no lies |