![]() |
Citat:
|
Härligt Jennifer!!!!!!
|
Citat:
|
Verkar som om spets ändå är rätt bra idag.
|
...
|
Som sagt synd man byte DEMO mot annat på plats + sen valde högre odds på annan häst än den man trodde mest på. Dvs 12 Tyril Svarten.
Nu satt Brisco Boka väldigt fint o kassan är ännu mera på plus iallafall. 1 spel kvar som skulle kunna sjöa med flyt ^^ |
Rache kan ju ge bra på seis numeros correctos tambien!!!!
|
Citat:
|
Grattis får man säga till att din häst vann Varulv!
Men dags att bli lite ödmjuk på forumet. Du har haft ruggigt fel denna omgång. Allt har gått precis tvärtemot vad du sagt och istället gått precis som vissa här på forumet trott och som du fullständigt sågat! "Beboop chanslös på spets" = Spetsade hur lätt som helst "Peaberry totalt chanslös" = Vann hur lätt som helst |
grattis raszh
|
sista spelet för idag...tvilling 6-11 känns helt klart....daniel kallnar sen klart 8 ggr???
|
Har redan börjat jobbet inför imorgon istället. Inser mig slagen för idag.
Grattis ännu en gång till Varulv. Har aldrig betvivlad kapaciteten i Björnhawain och förmodligen inte du heller:cheers: Hittar ni rätt kan det bli en rolig säsong nästa år :moneybag: Kanske dig man ska rygga när man får lust att köpa häst. |
|
På nått sätt ganska ironiskt och fint att både Rash och Varulvs idéer satt och bådas avslag va helt överlägsna. Rättvist och nu kan alla vända blad med ett leende.
|
Citat:
Valde dock att gå kort i kallblodet fastän statistiken däger att 5:e rankad eller sämre vinner 35% av den sortens lopp. Jag får skylla mig själv att jag inte kan bygga system fastän jag rankar hästarna rätt. Varit såhär i några veckor nu! |
Citat:
|
Citat:
Vinner Really Queen blir det inte många vinnare. |
Citat:
|
Citat:
|
6 eller 11
6 for sex rat,og 11 dd hjemme
ved ikke hvad er bedst ps dd x 100 kr med 11 |
Citat:
Jag lämnade avslag på Bakers Ransom och Tresor D'Inverne! |
ok.... ja lycka till att sätta red system när du rankar en sån häst c.....
|
Citat:
Men jag är usel på att bygga system reducerat verkar det som. Ranka hästar känns enklare! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Suger man på V75 får man vinna på DD!
Andra dagen i rad nu. Rak igår. Idag med fyra olika hästar. 1, 3, 7 o 10. Mest på 1!!! Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-21 Bana: Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 709 Avd Ordinarie hästar 1 2 Peaberry 2 1 Aaron Boko Vadet gäller startnummer 1 x ,00 kr Totalt: ,00 kr Kvittonummer: 0700 A923 16BF 0901 |
Kom kajsa frick in som 4a? Såg ut som den. Omdet va rätt häst jag tittade på. Hon fick sen lucka isåfall :(. Trist hade ju suttit så fint annars
|
Hej, ny här.
Kul och tacksamt att läsa allas idéer, tankar och förslag! |
Citat:
|
Citat:
Klart bättre idag, får ett perfekt lopp också! Som jag sa älskar du den hästen mer än vad jag gör! |
Citat:
|
Citat:
FETODDS 9,43 hos ATG... |
Iam king =). Haha ibland iallafall ^^
|
Citat:
|
Citat:
|
ha ha
Citat:
den kostad dig over 10 laks....IGEN-FØJ FAN |
Grattis Varulv, såg stark ut i vinnarcirkeln från café Zoogin sett:)
|
Fixade bra cash idag igen =).
Så ska väl inte klaga, Men kan iallafall inte släppa att jag ändrade mig på demo och valde bort tyril svarten. Annars hade det varit 5 av 8 spel idag och ännu mera cash på plats spelen :D. Grattis ni som ryggade dom som vann |
Steffe1988
Du ska ha stort tack för dina ideer plus du lägger ut i tid till oss i forumet de ska du ha stort respekt för... hoppas du vinner massor framöver. mvh |