Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bergsåker 21/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18649-v75-bergsaker-21-12-a/)

elwiz 2013-12-20 22:35

Mycket rolig infosnack denna gång.... kul.

Det märks att många ser fram emot en omgång då man vill välta.

Underbar kommantar från RazshVollril : "Då har jag hellre en full laxdasen som drar fram 30 ickevinnare under en kväll - för att han tror på något och ibland även varför."

Ja det sammanfattar mycket av vad travet är för mig....en känsla!

Du Varulv......Kan du inte skriva infon till någon som inte ska va bakfull imorgon och kanske inte orkar leverera (Helge im sorry ;))?

laxdasen 2013-12-20 22:38

Info: Laxdasen är urstark.... även den bäste kan ha en kort svacka.... ska bli kul när jag sjöar rejält att sätta vissa nötter på plats.

varulv 2013-12-20 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 301410)
Hmm..

Jag ska bli /är pruttfull ikväll och inte tänkt spela imorgon.
Ska se när jag vaknat och vad som tänkas kan publiceras ;)

:cheers:

Du måste ju redan vara helt snorpackad om du tänker stå över jacken imorgon! :drunk:

NicklasJ 2013-12-20 22:40

Brukar skriva mina analyser när jag är packad och snart är jag inne i molnen. Kan alltså komma en v75 genomgång inom några timmar!

Skuumberg 2013-12-20 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av dzeno (Inlägg 301426)
Mina spikar tills imorgon blir Mellby Brunello och Föynland Kongen, (Bearhawaii också tänkbar, får se)
Skrällbud: Lord Rocket, Zertex och Yes We Can, Elles W. Fill, Tell me no lies

DETTA KAN DESSVÄRRE ALDRIG GÅ VÄL (DETTA EFTERSOM JAG ÄR ISKALL Å INTE VUNNIT SEDAN GENGASEN) DÅ DETTA I PRINCIP ÄR EN KOPIA AV DEN GRUND JAG LAGT FÖR MITT SYSTEM IMORGON.....

ÄNDA SKILLNADEN ÄR 3AN I ZERTEXLOPPET I STÄLLET FÖR ZERTEX, KUSLIGT LIKT ANNARS

JAJA, LYCKA TILL ÄVEN OM DU FÅTT VÄRSTA "COOLERN" PÅ HALSEN :D

NicklasJ 2013-12-20 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301430)
Du måste ju redan vara helt snorpackad om du tänker stå över jacken imorgon! :drunk:

Hade nog aldrig spelat imorgon om det inte var jackpot. Men när det är jackpot så väntar sig jackpotbolaget ett system och då ere bara o kavla upp ärmarna.

laxdasen 2013-12-20 22:43

Laxdasen blir aldrig full han tål alt...och blir han lite onykter så sjöar ahn obegr... det vet alla...

laxdasen 2013-12-20 22:45

vill skriva min klara som vinner från spets med hundra trots att få vet att den tar spets...men ska vänta.... kanske släpper bomben till alla som sett trav i max tre år

elwiz 2013-12-20 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 301438)
vill skriva min klara som vinner från spets med hundra trots att få vet att den tar spets...men ska vänta.... kanske släpper bomben till alla som sett trav i max tre år

Kom igen nu.....Briljera!

Helge 2013-12-20 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av qwerta (Inlägg 301425)
Har inte läst alla sidor så det kanske har varit "på tal", men kan inte som en liten outsider låta bli Västerbo Collect 7st V75 starter, sämst 4a (2gr) 2st vinster (odds 15 och 37 gånger "fläsket") resten på plats, 1a spår nu, 3%are! Gillar jag! :-) Lycka till imorn!

Inte heller påläst, men visst är den tänkbar!

Hade jag spelat, med på tre!

laxdasen 2013-12-20 22:51

Den är så löjligt klar... såg ut som en dröm senast,.... trots att ingen upptäckt det.... klassen i gänget... blåser till spets och sen ruskig lekstuga bakåtlutad in i mål....

zondaplayer 2013-12-20 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 301438)

Aaa god kväll på dig Laxisen;)

Jag läser dina tankar just nu skrämmande:ohmy: Vet nämligen att din spets o slut historia är HEART LINI med Uffe!!!!

????

dzeno 2013-12-20 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av Skuumberg (Inlägg 301432)
DETTA KAN DESSVÄRRE ALDRIG GÅ VÄL (DETTA EFTERSOM JAG ÄR ISKALL Å INTE VUNNIT SEDAN GENGASEN) DÅ DETTA I PRINCIP ÄR EN KOPIA AV DEN GRUND JAG LAGT FÖR MITT SYSTEM IMORGON.....

ÄNDA SKILLNADEN ÄR 3AN I ZERTEXLOPPET I STÄLLET FÖR ZERTEX, KUSLIGT LIKT ANNARS

JAJA, LYCKA TILL ÄVEN OM DU FÅTT VÄRSTA "COOLERN" PÅ HALSEN :D

Dags och vända den dåliga trenden och sjöa imorgon;)

laxdasen 2013-12-20 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av zondaplayer (Inlägg 301445)
Aaa god kväll på dig Laxisen;)

Jag läser dina tankar just nu skrämmande:ohmy: Vet nämligen att din spets o slut historia är HEART LINI med Uffe!!!!

????

nej fel finns en mkt klarare... den där har ju alla skrikit ut.... pratat med tränaren idag...och med min förhörsteknik så vet jag allt nu:)

Helge 2013-12-20 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 301430)

Nej, tyvärr inte.

Hoppas på jackpot vidare = enkel rad.

Sporten imorgon är inte vidare.. jag ser hellre bra sport.

:cheers: