![]() |
Mycket rolig infosnack denna gång.... kul.
Det märks att många ser fram emot en omgång då man vill välta. Underbar kommantar från RazshVollril : "Då har jag hellre en full laxdasen som drar fram 30 ickevinnare under en kväll - för att han tror på något och ibland även varför." Ja det sammanfattar mycket av vad travet är för mig....en känsla! Du Varulv......Kan du inte skriva infon till någon som inte ska va bakfull imorgon och kanske inte orkar leverera (Helge im sorry ;))? |
Info: Laxdasen är urstark.... även den bäste kan ha en kort svacka.... ska bli kul när jag sjöar rejält att sätta vissa nötter på plats.
|
Citat:
|
Brukar skriva mina analyser när jag är packad och snart är jag inne i molnen. Kan alltså komma en v75 genomgång inom några timmar!
|
Citat:
ÄNDA SKILLNADEN ÄR 3AN I ZERTEXLOPPET I STÄLLET FÖR ZERTEX, KUSLIGT LIKT ANNARS JAJA, LYCKA TILL ÄVEN OM DU FÅTT VÄRSTA "COOLERN" PÅ HALSEN :D |
Citat:
|
Laxdasen blir aldrig full han tål alt...och blir han lite onykter så sjöar ahn obegr... det vet alla...
|
vill skriva min klara som vinner från spets med hundra trots att få vet att den tar spets...men ska vänta.... kanske släpper bomben till alla som sett trav i max tre år
|
Citat:
|
Citat:
Hade jag spelat, med på tre! |
Den är så löjligt klar... såg ut som en dröm senast,.... trots att ingen upptäckt det.... klassen i gänget... blåser till spets och sen ruskig lekstuga bakåtlutad in i mål....
|
Citat:
Jag läser dina tankar just nu skrämmande:ohmy: Vet nämligen att din spets o slut historia är HEART LINI med Uffe!!!! ???? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas på jackpot vidare = enkel rad. Sporten imorgon är inte vidare.. jag ser hellre bra sport. :cheers: |