![]() |
Citat:
|
Citat:
|
:cheers:
Citat:
|
@SirLarsson
Potemkin Plats 3.4 på Unibet är rätt nice. |
Citat:
|
Varulv Gillar dig och lärt känna dig lite.. Men översittarfasonen du har nu gillar jag inte.
Kom igen, sätt dig inte på så höga hästar.. Kram Minna |
Inte dags o lägga ner penismätartävlingen nu och fokusera på tipsen?=)
Själv tror jag rent spontant på miljoner imorn! Bästa skrällen varje avd är enligt mig avd 1- nr 8 (väl så bra som övriga, närmar sig toppform igen, lågt streckad) avd 2- nr 4 (bra form och bara 1 %, man vet ju aldrig hur 3ans kusk gör, följer han det han sagt i expressen kan det ju bli lite press på eriks 2a.. och med skitig bana har väl sämre 3åringar förlorat...) avd 3- nr 12 (förmodat hård öppning mellan 3 och 4, sen kan mycket väl goop få för sig o köra fram tidigt med 7an och försöka överta... 12an får nog rygg på 10 då den går, och kan smälla till över upploppet!) avd 4 - nr 9 som flera varit inne på här, 4 % är sjukt, jag trodde på 20% kanske... given chansspik med en favorit i loppet som är löjligt överstreckad avd 5- nr 5, bra häst för att stå start, bra form, kan mycket väl smälla till med bra lopp om 13 har en dålig dag, avd 6 nr 12 riktig vinnarhäst, kan få rygg på Berghs 11an då den går och spurta hem det om det blivit körning från start! avd 7 nr 2, bra häst, kör kusken inte uselt som vanligt kan den vinna till otroligt låga 2%. Mycket högre kapacitet än strecken påvisar! Nu blir det att kolla banans förskaffenhet och skoinfo imorn! =) Good luck! |
Citat:
Nu rullar vi snart mot S-vall! |
Citat:
fick en klar i kallisloppet...o en nästan klar..he he he.. |
Citat:
|
Lämnar in tidigt idag eftersom jag ska med flyget till Stockholm och fira jul.
God Tur alla! 1: 1, 2, 6, 9 2: 2 Mellby Brunello 3: 7 Persos Smokie 4: 3 Bakers Ransom 5: 3, 6, 9 6: 2, 3, 5, 8, 11, 12 7: 1, 2, 6, 11 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr |
Citat:
|
Citat:
Lycka till idag! |
Faan va less man blir på alla som har "klara" hästar men inte säger vilka de är!!
:gun_bandana::no: |
Jag tror nyckeln i omgången är att gå kort i första loppet! Känns lite som om tråk-Örjan kommer avgöra sista biten. Chansar på att CC trycker upp ett enormt tempo och sedan vinner någon av toppkuskarna. Men vilken tar man bort av 3,6,7,9?
|