![]() |
Underbart att man betalar för ATG Live och får en massa reklam alltså. Väl genomtänkt där ATG.
|
:skamsen:
Citat:
|
Citat:
Det på minner mig lite om "Professorns" numera klassiska heta speltips " Jag har ett drag i det loppet"", sen visade det sig va en kuse som i bästa fall stod i 1.80 och med den tidens streckprocent var markerad på nånstans runt 80%.....:D |
ser att många är anmälda barfota. går det att köra barfota med hakar? De sa att banan var isig under nämligen
|
Bara is under grus på Bergsåker idag. Brodd krävs tydligen. Någon som har några riktiga avslag under rådande förhållanden?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Påminner lite om han som i Expressens sexrådgivningsspalt på sjuttiotalet undrade om även pungen skulle föras in vid samlaget....:p |
Citat:
Berlusconi Beebop Laday Bakers Ransom Rote Jon |
Ang. Ultralum: Att vinna på Umåker är en sak och att vinna på V75 är en annan. Ni som tycker att Leif Eriksson brukar vinna ofta på V75 kan ju spika den...
Schas!! |
Mitt system denna omgång :
1 - ALLA tror kihlström har bra chans med nr 3 men våga inte spika. 2 - (2),3,4,6,8,9 nr 2 verkar vara bra men 3 år och V75. 3 - 2,(3),5,7,10,12 hoppas 4an inte vinner nu =) 4 - 2,4,(8) nr 8 parkerar i dödens o synar nr 4 ? 5 - 13 har räknat ut att 13 ska ta in tilläggen 12 emot ? 6 - 8 chansar på Erik och att Rico är bästa hästen. 7 - 6 ser på förhand ut som 6an mosar o drar i jämnt hårt tempo, annars 11,12. Minst 1 häst inom parentes för 7 rätt. Vore fint med lite julklappspengar / Lycka till med era system. |
Citat:
|
RazshVollril Jag gillar din spik mer och mer... det är lite dags för Tillman och vinna här... Fullt ös framåt SOS bara 1640m...
|
Å lille Pilkast får hålla till på andra sidan fjölen och spela till Bjerkes jackpottomgång. Hah! Är inte bitter...!
Ett spel jag kan delge är Independent O. i lopp 8, är INTE favorit... Lycka till, alla - nu skall jag hålla käft och gå och se mitt kära Liverpool slakta Cardiff på den lokala puben i Norge... Ha det...! |
Citat:
Dessutom brukar Daniel svara oavsett om han tjänar på det eller inte. Jag lirar på att det blir så, och att många med spik spricker i sista. Självklart är Ultralum bästa hästen, hoppas på lite häx när alla andra rensar fint. |