![]() |
Citat:
Var ute efter stora pengar på V75. |
Konstigt att ingen klagar på styrningarna i loppet. Vad ska östman ut i dödens och göra när man vet att goopens kallnar i dödens. Sedan undrar jag varför erik gasar fullt när han vet att goopen kommer flytta ut sin i tredjespår. Kolla hur mycket erik måste ta upp hästen.
|
Citat:
|
Skräll eller favorit, återstår å se..
|
Citat:
Alla anmälda kom med. Men priset tog ju kommande gulddivision på Axevalla med endast 7 hästar anmälda och loppet flyttades till V4:an! Bergh själv tyckte det blev lättare i silver än i bronsloppet. God Jul på dig med! *LER* |
Dagens drag gav jag er tidigt i veckan, DEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dagens bästa spik är nr 2 Peaberry i sjätte avdelningen. Dagens två bästa drag i omgången är nr 4 Heart Lini i fjärde avdelningen samt nr 6 Demo i andra avdelningen. Dagens mest överskattade hästar är nr 3 Baker Ransom i fjärde avdelningen samt nr 3 Tresor D'Inverne i sjätte avdelningen. |
aj aj aj där föll man hårt.... =/
|
SADAN !!!!
bra skræl der::::
|
Demo, ruggigt starkt!
|
Citat:
|
Snygg vinnare där Rach. Gick från 37 til 27 ggr sista sekunderna. Hade alla GÖTTT!! Lycka till alla nu å GOD JUL TILL SAMTLIGA
|
Nu börjar det bli intressant
|
Citat:
En sak som är bra är att man kan undvika långa trådar med en massa inlägg av karaktären "jag håller med" I stället ger man sharps, så slipper vi bläddra hundra sidor utan att någon ny information tillkommer |
Vinnarskalle på Adielsson. Lite smågrinig när han torskar. Precis som det ska vara!
|
Citat:
Synd han inte satte dit Leo on Line, undrar vad värdet varit då, 10000? |