![]() |
Som sagt synd man byte DEMO mot annat på plats + sen valde högre odds på annan häst än den man trodde mest på. Dvs 12 Tyril Svarten.
Nu satt Brisco Boka väldigt fint o kassan är ännu mera på plus iallafall. 1 spel kvar som skulle kunna sjöa med flyt ^^ |
Rache kan ju ge bra på seis numeros correctos tambien!!!!
|
Citat:
|
Grattis får man säga till att din häst vann Varulv!
Men dags att bli lite ödmjuk på forumet. Du har haft ruggigt fel denna omgång. Allt har gått precis tvärtemot vad du sagt och istället gått precis som vissa här på forumet trott och som du fullständigt sågat! "Beboop chanslös på spets" = Spetsade hur lätt som helst "Peaberry totalt chanslös" = Vann hur lätt som helst |
grattis raszh
|
sista spelet för idag...tvilling 6-11 känns helt klart....daniel kallnar sen klart 8 ggr???
|
Har redan börjat jobbet inför imorgon istället. Inser mig slagen för idag.
Grattis ännu en gång till Varulv. Har aldrig betvivlad kapaciteten i Björnhawain och förmodligen inte du heller:cheers: Hittar ni rätt kan det bli en rolig säsong nästa år :moneybag: Kanske dig man ska rygga när man får lust att köpa häst. |
|
På nått sätt ganska ironiskt och fint att både Rash och Varulvs idéer satt och bådas avslag va helt överlägsna. Rättvist och nu kan alla vända blad med ett leende.
|
Citat:
Valde dock att gå kort i kallblodet fastän statistiken däger att 5:e rankad eller sämre vinner 35% av den sortens lopp. Jag får skylla mig själv att jag inte kan bygga system fastän jag rankar hästarna rätt. Varit såhär i några veckor nu! |
Citat:
|
Citat:
Vinner Really Queen blir det inte många vinnare. |
Citat:
|
Citat:
|
6 eller 11
6 for sex rat,og 11 dd hjemme
ved ikke hvad er bedst ps dd x 100 kr med 11 |